ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۸

کودتای حمید هیراد در برج میلاد / عشق‌های پوشالی

کنسرت حمید هیراد شب گذشته با اجرای گزیده‌ای از بهترین آثار این خواننده روی صحنه رفت.
به گزارش ریتم نو، حمید هیراد ۶ بهمن ۱۳۹۸ در مرکز همایش‌های برج میلاد طی دو سانس روی صحنه رفت.
از اتفاق‌های جالب این کنسرت حضور امیر میلاد نیکزاد به عنوان نوازنده مهمان بود. نیکزاد در این کنسرت برای نواختن قطعه‌ی "کودتا" به صحنه آمد و با نواختن پیانو، هیراد را همراهی کرد تا برای نخستین بار این قطعه خوانده شود.
هیراد در بخشی از این کنسرت برای مخاطبانش از عشق گفت: این روزها می‌بینیم که گاهی در جامعه عشق‌های واقعی فراموش شده‌اند و عشق معنای دیگری به خود گرفته است. عشق واقعی یعنی، عاشق برای معشوقش حاضر به جانفشانی شود. متاسفانه امروز می‌بینیم که بیشتر عشق‌ها فقط در حد کلام و ادعا هستند. عشق را باید در عمل ثابت کرد.
کودتای حمید هیراد در برج میلاد / عشق‌های پوشالی
هیراد در این کنسرت قطعه‌های بیتاب، معشوق، دلارام، مستم کن، فراموش کن، نیمه‌ی جان، انفرادی، دیرکردی، یار، شوخیه مگه، آخر نماندی، آهو، خوشم میاد و هلهله را برای هوادارانش خواند.
رهبر ارکسترِ هیراد در این کنسرت، عماد لاریجانی بود.
هیراد پیش از خواندن قطعه "انفرادی" گفت: قطعه انفرادی را در شرایطی ساختم که یکی از سخت ترین شرایط زندگی من بود. به شما نمی گویم چه جایگاهی بود اما یکی از سخت ترین شرایط زندگیم بود.
او همچنین درباره قطعه‌ی " شوخیه مگه" گفت: قطعه شوخی مگه با اینکه نامش شوخی است، اما خیلی ها با این اثر من را جدی گرفتند.
حمید هیراد متولد اول بهمن است، اما اعضای گروهش ترجیح دادند در حضور هواداران و با آوردن کیک روی صحنه برای این خواننده جشن تولد بگیرند.
محمد علیزاده، راغب و فرزاد فرخ مهمانان ویژه این کنسرت بودند.
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه