ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۰۱ دی ۱۳۹۸
کنسرت پیانو آواز در تالار وحدت برگزار می‌شود

همخوانی علیرضا قرایی منش و مهدی یغمایی

کنسرت پیانو آواز علیرضا قرایی منش و مهدی یغمایی در تاریخ 6 دی ماه در تالار وحدت تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ریتم نو، این دو هنرمند سال گذشته نیز این کنسرت را در سالن برج آزادی تهران روی صحنه برده بودند که با استقبال بسیار خوبی مواجه شده بود.
علیرضا قرایی منش و مهدی یغمایی اواخر دهه هشتاد با گروهی به نام «ژوان» شناخته شدند اما بعدها راه آن ها از هم جدا شد و هرکدام به طور مستقل به فعالیت‌های خود ادامه دادند. اما از سال گذشته این دو خواننده بار دیگر همکاری با یکدیگر را شروع کردند و به انتشار چندین قطعه و موزیک ویدئو و برگزاری چند کنسرت پرداختند و با استقبال خوبی نیز مواجه شدند.
قرایی منش و یغمایی در این کنسرت به اجرای قطعات خاطره انگیز گروه ژوان همچون دختر بهار، یه حالی دارم این روزا، بهت قول میدم و ... و همچنین چند قطعه از قطعات مستقل خود خواهند پرداخت.
علیرضا قرایی منش در مورد این کنسرت اشاره کرد: « این کنسرت به صورت پیانو آواز اجرا خواهیم کرد که البته خیلی سخت تر از یک ارکستر بزرگ است . زیرا ارکستری وجود ندارد که اشتباه شما را پوشش دهد . پس کوچک ترین اشتباهی به چشم مخاطب خواهد آمد.همچنین می خواستیم که کنسرت را به طوری خاص اجرا کنیم و همیشه خاص بودن این نیست که ارکستر بزرگی روی صحنه داشته باشید یا شروع خاصی برای آن طراحی کنید.بعضی وقت ها خاص بودن در سادگی است و مطمئن هستم که مخاطبان از این کنسرت لذت خواهند برد. »
علاقه مندان جهت تهیه بلیت و حضور در این کنسرت می‌توانند به سامانه ایران کنسرت مراجعه نمایند.

همخوانی علیرضا قرایی منش و مهدی یغمایی

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه