ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۰۱ دی ۱۳۹۸
خواننده جوان مهمان شب یلدای فرمول یک شد

حافظ خوانی راغب با دکلمه‌ی علی ضیا

راغب خواننده موسیقی پاپ کشورمان در ویژه برنامه «شب یلدا» مهمانِ علی ضیا و برنامه «فرمول یک» شد.

به گزارش ریتم نو، راغب خواننده موسیقی پاپ کشورمان مهمان ویژه‌ی شب یلداییِ برنامه «فرمول یک» شد. در این برنامه علی ضیا از خواننده‌ی جوان کشورمان دعوت کرده بود تا مهمان ویژه‌ی برنامه‌ی «فرمول یک» باشد.
راغب در این برنامه به حافظ خوانی با غزل «معاشران گره از زلف یار باز کنید» پرداخت. در اجرای این بخش علی ضیا با دکلمه‌ی غزل، راغب را همراهی کرد.
همچنین در بخش‌های دیگری از برنامه «فرمول یک»، راغب دو قطعه‌ی «امشب شب مهتابه» اثری از علی‌اکبر شیدا و «منتظرت بودم» با آهنگی از داریوش رفیعی را به صورت زنده برای بینندگان تلویزیون خواند. این نخستین بار بود که این دو قطعه‌ی مشهورِ قدیمی در برنامه‌ای تلویزیونی اجرا می‌شدند.

 

حافظ خوانی راغب با دکلمه‌ی علی ضیا


راغب با اینکه در ژانر موسیقی پاپ فعالیت می‌کند، اما سال‌های بسیاری در زمینه موسیقی ایرانی آموزش دیده و توان بالایی در اجرای آوازهای زنده دارد. راغب در برنامه «فرمول یک» بخشی از این توانایی را به نمایش گذاشت.
بی‌شک موسیقی پاپ کشورمان به خوانندگانی همچون راغب که سال‌های زیادی در زمینه آواز آموزش دیده‌اند نیاز دارد. حضور چنین خوانندگانِ توانمندی می‌تواند به بهبود کیفیت موسیقی پاپ در کشور کمک کند.
«حالتو می‌خرم» عنوانِ تازه‌ترین اثر راغب است که شب گذشته به صورت گسترده در سایت‌های معتبر موسیقی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. راغب در برنامه «فرمول یک» قطعه‌ی «حالتو می‌خرم» را خواند که به نوعی تیتراژ برنامه هم شد.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه