ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸
پروژه موسیقیایی رستاک کلید خورد:

"کوچه‌لر"؛ اولین ایستگاه "در خانه_بی مرز"

گروه رستاک در نخستین گام از مراحل انتشار جدیدترین اثر خود، اولین قطعه از پروژه "در خانه-بی مرز" را به‌زودی روانه بازار موسیقی می‌کند.
به گزارش ریتم نو، گروه رستاک که برای نسختین بار اثری را به صورت تک‌آهنگ منتشر خواهد کرد این‌بار در قالب پروژه "در خانه-بی مرز" به موسیقی کشورهای همسایه ایران پرداخته است. 
قطعه "کوچه لر" برگرفته از یک ترانه قدیمی و محبوب آذربایجانی است که گروه رستاک با تنظیمی متفاوت، ضبط و آماده انتشار کرده است. 
پروژه "در خانه - بی مرز" حاصل چندین سال مطالعه و تحقیق گروه رستاک در زمینه شناخت موسیقی کشورهای همسایه ایران است و به پیشنهاد مخاطبان پرشمار خود در این کشورها، اقدام به طراحی و تولید این آثار نموده است. 
"کوچه لر" اولین قطعه از این پروژه بین المللی است و انتشار سایر قطعات این مجموعه نیز به صورت تک‌آهنگ و در بازه‌های زمانی مشخص ادامه خواهد یافت تا در اختیار علاقه‌مندان داخل و خارج کشور قرار گیرد.
هواداران گروه رستاک در داخل کشور، برای شنیدن این اثر می‌توانند از روز سه‌شنبه ۲۶آذر به سایت https://beeptunes.com مراجعه و این قطعه را خریداری نمایند و با دانلود مجاز این اثر، گروه رستاک را برای تولید آثار بعدی حمایت کنند.
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه