ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۱۴ آذر ۱۳۹۸

درخشش عالیجنابان پاپ در میلاد 

ایوان بند خالق آهنگ پرطرفدار «عالیجناب» که چندی پیش با مخاطبانش در اربیل عراق دیدار کرد، شامگاه 12 آذرماه سال جاری با اجرای قطعه جدید «بری برنگردی» در سالن میلاد بین المللی تهران به روی صحنه رفت.
به گزارش خبرنگار ریتم نو، ایوان بند کنسرت خود را با اجرای قطعه ریتمیک و شاد «سروناز» آغاز کرد و حسین شریفی پس از خوش آمدگویی به مخاطبانش و ابراز خوشحالی از برگزاری این کنسرت گفت: امیدوارم بتوانیم شب به یادماندنی را برای شما رقم بزنیم.
«بمونی برام» دومین انتخاب ایوان بند درحالی اجرا شد که می توان این قطعه را یکی از قطعات محبوب گروه دانست و همخوانی مخاطبان با این آهنگ؛ نشان از همین محبوبیت داشت.
قطعه «نفس» با ریتم جدیدی برای ایوان بندی ها به اجرا درآمد و نوبت به اجرای قطعه پرطرفدار این گروه «تو که معروفی» رسید که همانند دیگر قطعات این گروه با همخوانی تماشاگران همراه شد.
«آروم جونم» و «بام تهران» اجرا شد و نوبت به اجرای قطعه تازه منتشر شده ی گروه با نام «بری که برنگردی» رسید که چند روز قبل از اجرای تهران در دسترس مخاطبان این گروه قرار گرفت اما با این حال تمامی تماشاگران یکصدا با گروه «بری که برنگردی ای عشق/ تو با قلبم چه کردی ای عشق؟/ من که خراب و خسته ت بودم/ یه عمر از دار و دستت بودم/ بری که برنگردی ای عشق/ تو با دنیا چه کردی ای عشق؟» را می خواندند.
در ادامه با اجرای قطعه «دردسرساز»، نوبت به قطعه مگاهیت «عالیجناب» رسید که می توان این آهنگ را یکی از پرطرفدارترین آهنگ های چندسال اخیر موسیقی پاپ دانست. همین محبوبیت باعث شد که گروه برای دومین بار این قطعه را اجرا کند اما اینبار با تنظیم متقاوتی که کُراس آن «آهای عالیجناب عشق/ فرشته ی عذاب عشق/ حریف تو نمیشه/ این قلب بی صاحب عشق/منو دیوونه میخوای/ تو اینجوری خوشی عشق/ ولی بازم دمت گرم/ چه زیبا میکشی عشق» را مخاطبان ایوانی برای آن ها خواندند تا شب به یادمندنی در میلاد نمایشگاه رقم بزنند.
«نوش جان»، «عهد کردم»، «چهل گیس»، «دلبسته»، «زیبای من» و «منو دریاب» انتخاب های بعدی ایوان بند برای این کنسرت بودند و در نهایت قطعه پرطرفدار «عالیجناب» برای سومین بار به عنوان حسن ختام این کنسرت به اجرا درآمد.
گروه ایوان بند متشکل از حسین شریفی خواننده، فواد غفاری آهنگساز، حدیث دهقان ترانه سرا و مصطفی مومنی تنظیم کننده است.
گفتنی است، کنسرت ایوان بند، 12 آذرماه سال جاری طی دو سانس در سالن میلاد بین المللی تهران به همت موسسه آوای هنر به مدیریت محمد جلیل پور برگزار شد.
عکس: سحر قاسمی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه