ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۱۲ آذر ۱۳۹۸
آهنگ احساسی دیگر از فرزاد بختیاری

اشتباه ابدی آقای وکیل منتشر شد

فرزاد بختیاری تازه ترین اثر خود با نام «اشتباه ابدی» از آلبوم «صد و چند سالگی» را منتشر کرد.
به گزارش ریتم نو، این خواننده موسیقی پاپ که پیش از این قطعاتی را به گوش مخاطبانش رسانده بود، جدیدترین آهنگ خود را درحالی به انتشار رساند که تولید آثار جدیدش را با هنرمندانی همچون حامد برادران آغاز کرده است.
قطعه اشتباه ابدی از سروده های محسن شیرالی و آهنگسازی احسان پارسا توسط امیر یار تنظیم شده و آرش پاکزاد وظیفه میکس و مستر آن را برعهده داشته و در این اثر فیروز ویسانلو به عنوان نوازنده گیتار به هنرنمایی پرداخته است.
فرزاد بختیاری از وکلای شناخته شده و از شاگردان استاد گلپایگانی و علیرضا افتخاری که از سال 95 به صورت حرفه ای پا به عرصه موسیقی گذاشته؛ در این مدت با انتشار قطعاتی همچون «همه دنیام»، «رویای همیشه»، «صد و چند سالگی»، «شیدایی» و «آلوده» توانسته نظر برخی مخاطبان موسیقی را به خود جلب کند.
این وکیل پایه یک دادگستری با ورود به دنیا موسیقی در این مدت با مدیریت هنری محسن شیرالی ترانه سرای بنام عرصه موسیقی با هنرمندانی همچون میلاد بابایی، هومن نامداری، محمد فلاحی، حسین قربانپور، انوشیروان تقوی، سعید هاشمی و میلاد جوزی همکاری کرده است.
اشتباه ابدی همچون کارهای قبلی فرزاد بختیاری فضایی احساسی دارد.
گفتنی است؛ قطعه «اشتباه ابدی» از آلبوم «صد و چند سالگی» به خوانندگی فرزاد بختیاری توسط موسسه نوای اساطیر با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دسترس مخاطبان قرارگرفته است و در ادامه می‌توانید با اجازه صاحب اثر این آهنگ را از اینجا  بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید.
 
اشتباه ابدی آقای وکیل منتشر شد
 
نویسنده : مریم رفائی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه