ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۲۰ آبان ۱۳۹۸
به تهیه کنندگی ایمان شکور زاده و علی غلامیان؛

فرزاد فرزین مانکن را به شهر قدس می‌برد

فرزاد فرزین خواننده محبوب و پرطرفدار موسیقی کشورمان در ادامه تور کنسرت‌های خود، این بار در شهر قدس روی صحنه می‌رود.

به گزارش ریتم نو، این خواننده که به تازگی با ایفای نقش و اجرای چند قطعه در سریال «مانکن» بار دیگر نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته، در تاریخ 30 آبان ماه برای اولین بار در سالن فرهنگ و هنر شهر قدس روی صحنه رفته و به اجرای برنامه برای هنردوستان این شهر خواهد پرداخت.

سالن فرهنگ و هنر شهر قدس سالنی زیبا و تازه تاسیس است که از لحاظ امکانات صدا و نور از تجهیزات بسیار خوبی برخوردار است. این موضوع در اجراهایی که طی ماه‌های گذشته در این سالن برگزار شده به اثبات رسیده است. 

همچنین به دلیل نزدیکی شهر قدس به دو کلان شهر تهران و کرج مخاطبان این دو شهر نیز می‌توانند برای حضور در این اجرا خود را به راحتی به شهر قدس برسانند.

کنسرت‌های فرزاد فرزین همواره با برنامه‌های خاص و ویژه‌ای همراه بوده و این مساله به عنوان یک امضا در کارنامه کاری فرزین به ثبت رسیده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که فرزین و گروهش برای این کنسرت نیز برنامه‌های خاص و ویژه‌ای تدارک دیده‌اند که می‌تواند موجب رضایت مخاطبین شود.

کنسرت فرزاد فرزین در شهر قدس به تهیه‌کنندگی «ایمان شکورزاده» و «علی غلامیان» که خود سابقه و کارنامه‌ی درخشانی در عرصه موسیقی دارند برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت تهیه بلیت این کنسرت می‌توانند به سامانه ایران کنسرت مراجعه نمایند.

فرزاد فرزین مانکن را به شهر قدس می‌برد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه