ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۹ - ۰۲ آبان ۱۳۹۸

شروع فصل جدید فعالیت «امیرعباس گلاب» با موسسه فرهنگی - هنری «آوای صلح»

امیرعباس گلاب خواننده خوش آتیه موسیقی ایران که ۱۰ سال قبل با تیتراژ سریال «ستایش» خود را به مردم معرفی کرد، با پایان همکاری اش با موسسه فرهنگی - هنری «اکسیر نوین»، قرار است فصل جدیدی از فعالیت حرفه ای خود را آغاز کند.
به گزارش ریتم نو، امیرعباس گلاب که برای اولین بار در مرداد ۹۶ روی صحنه رفت، توانست طی این دو سال مخاطبان بسیاری را  جذب کند و یکی از خواننده های فعال این روز های بازار موسیقی باشد.
گلاب با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود خبر پایان همکاریش با موسسه فرهنگی - هنری «اکسیر نوین» را منتشر کرد و بنا است در فصل جدید فعالیتش، این بار با موسسه فرهنگی - هنری «آوای صلح»، استیج را تجربه کند. 
این خواننده در تابستان ۹۸، اولین آلبوم مجاز خود را با نام «قله» منتشر کرد که تهیه کنندگی این آلبوم به عهده دکتر «مهیار ضمیری» بوده و ‌ به زودی با انتشار چند تک آهنگ متفاوت به روی استیج خواهد رفت.
موسسه فرهنگی - هنری «آوای صلح» به مدیریت دکتر «مهیار ضمیری» با نگرش متفاوت نسبت به عرصه موسیقی و حمایت از استعداد های جوان بنا شده که پیش تر خبر همکاری شان با «امیر چهارم»، «ماهان بهرام خان» و «فردین ناجی» منتشر شده بود.
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه