ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۲۲ مهر ۱۳۹۸
پس از همکاری با سجاد افشاریان در تئاتر؛

نیکان موسیقی «زنبور کارگر» را می‌سازد

نیکان ابراهیمی از ساخت موسیقی نمایش «هرکسی یا روز می‌میرد یا شب، من شبانه‌روز» به کارگردانی سجاد افشاریان و آهنگسازی برای فیلم سینمایی «زنبور کارگر» به نویسندگی سعید نعمت‌الله و کارگردانی افشین صادقی خبر داد.
به گزارش ریتم نو، نیکان ابراهیمی از آهنگسازان حوزه سینما و تئاتر که این روزها فضاهای جدیدی را تجربه میکند که عمده آن معطوف به ساخت آثار موسیقایی همراه با تصویر است در تازه ترین گفتگو خود با مهر بیان کرد: به تازگی کار آهنگسازی فیلم سینمایی «زنبور کارگر» به نویسندگی سعید نعمت‌الله و کارگردانی افشین صادقی را آغاز کردم. در این فیلم حمید فرخ‌نژاد، سعید آقاخانی و پگاه آهنگرانی به عنوان بازیگر حضور دارند. 
 
پس از همکاری با سجاد افشاریان در تئاتر، نیکان موسیقی «زنبور کارگر» را می‌سازد
 
این آهنگساز همچنین از همکاری خود با سجاد افشاریان خبر داد و گفت: همزمان با ساخت موسیقی این فیلم برای سجاد افشاریان هم موسیقی نمایش «هرکسی یا روز می‌میرد یا شب، من شبانه‌روز» را ساختم. این نمایش از شهریورماه در مجموعه تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته و خوشبختانه با استقبال مخاطبان نیز مواجه شده است.
وی که طی سال‌های گذشته با خوانندگانی چون رضا صادقی و قاسم افشار همکاری‌های مستمری داشته درباره دیگر فعالیت هایش درآهنگسازی توضیح داد: خوشبختانه همکاری با این خوانندگان برای ما نتایج خوبی را به همراه داشته است. البته در این راستا در حال ساخت موسیقی برای چند خواننده جوان هم هستم که به تازگی در عرصه‌های حرفه‌ای موسیقی حضور پیدا کرده‌اند. البته نحوه همکاری من با این هنرمندان در قالبی است که طی روزهای آینده به صورت جزیی‌تر اطلاع رسانی می‌شود.
 
نویسنده : مریم رفائی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه