ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
با حضور استاد فرهاد فخرالدینی و هنرمندان سرشناس سینما و موسیقی

مراسم رونمایی از آلبوم «قاصدک سپید» اثر «سپیده خداوردی» برگزار شد

مراسم رونمایی از آلبوم «قاصدک سپید» اثر «سپیده خداوردی» شامگاه دوم شهریور در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
مراسم رونمایی از آلبوم «قاصدک سپید» اثر «سپیده خداوردی» برگزار شدبه گزارش ریتم نو، در این برنامه جمعی از هنرمندان عرصه موسیقی و سینما به همراه مخاطبان سپیده خداوردی حضور داشتند. یکی از چهره‌هایی که حضورش در این برنامه خبرساز شد استاد «فرهاد فخرالدینی» بود. هنرمند پیشکسوتی که سپیده خداوردی سال‌ها شاگرد او بوده و در ارکسترهایی به رهبری این آهنگساز ساز نواخته است. استاد فخرالدینی که معمولاً در مراسم‌های رونمایی آلبوم شرکت نمی‌کند صحبت‌های کوتاهی درباره سپیده خداوردی داشت و به تمجید از این بانوی هنرمند پرداخت.

سعید امیراصلانی، فرهاد قائمیان، علی جعفری پویان، سید جواد یحیوی، امید رئیس دانا، محمدرضا عیوضی، هومن جوادی، نیوشا بریمانی، سیاوش خیرابی، رضا توکلی، امید صباغ نو و عباس سجادی از جمله چهره‌هایی بودند که در بخش‌های مختلف آیین رونمایی آلبوم سپیده خداوردی حضور داشتند و چند نفر از آنها هم سخنرانی‌هایی را انجام دادند. همچنین اجرای این مراسم بر عهده «احسان کرمی» بود. 

مراسم رونمایی از آلبوم «قاصدک سپید» اثر «سپیده خداوردی» برگزار شد

جدیدترین تجربه هنری سپیده خداوردی در آلبوم قاصدک سپید با شعر و دکلمه‌های خودش رقم خورده است. این هنرمند که غیر از بازیگری در سینما و تلویزیون سابقه سال‌ها فعالیت در عرصه موسیقی و نوازندگی را دارد این آلبوم را با نه قطعه و به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای ماد» روانه بازار کرده است. عاشقی قاصدک، سیالی قاصدک، لغزش قاصدک، اندیشیدن قاصدک، گردش زندگی قاصدک، خیانت به قاصدک، سایه بازی‌های قاصدک، کهکشان نگاه قاصدک و آرزوی سپید بر قاصدک عناوین قطعات این مجموعه است. «همایون نصیری» و «رضا لمعانی» نوازندگانی هستند که در این آلبوم هنرنمایی کرده‌اند. «مازیار مرتاضیه» وظیفه صدابرداری و میکس و مسترینگ این آلبوم را بر عهده داشته و عکاسی و طراحی قاصدک سپید هم اثری از «معین هاشمی‌نسب» است. تهیه‌کنندگی و مدیریت هنری پروژه قاصدک سپید هم با سپیده خداوردی بوده است. 

این آلبوم که از سوی شرکت پخش «رها» در بازار توزیع شده از طریق مراکز معتبر فرهنگی و هنری قابل تهیه است. 


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه