ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۷:۰۷ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۸

ارکستر مجلسی ایران برای جذب نوازنده فراخوان داد

ارکستر مجلسی ایران به رهبری و مدیریت هنری پروفسور منوچهر صهبایی برای اجرای تازه ترین پروژه های خود فراخوان جذب نوازنده‌های جدید را منتشر کرد.
ارکستر مجلسی ایران برای جذب نوازنده فراخوان دادبه گزارش ریتم نو، منیژه صهبایی مدیر ارکستر مجلسی ایران با اشاره به تازه ترین فعالیت های این مجموعه موسیقایی توضیح داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته به زودی مراحل آماده سازی تازه ترین پروژه ارکستر مجلسی ایران به رهبری پروفسور منوچهر صهبایی آغاز می شود که ما بر همین اساس نسبت به جذب نوازندگان سازهای زهی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. در این راستا نیز فراخوان حضور هنرمندان نوازنده در بخش سازهای زهی از روز شنبه دوم شهریورماه در فضای مجازی و کانال های ارتباطی  منتشر شده و هنرمندان می توانند برای آشنایی بیشتر پیرامون نحوه حضورشان در ارکستر با ما در ارتباط باشند.
وی افزود: تازه ترین پروژه ارکستر مجلسی ایران در برگیرنده ویژگی های متفاوتی به لحاظ اجرایی است که پس از پایان ایام  محرم و صفر جزییات آن به صورت کامل اعلام خواهد شد. به هر حال امیدواریم این اجرا با توجه به برنامه ریزی هایی که برای رپرتوار آن در نظر گرفته شده بتواند مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.
ارکستر مجلسی ایران به رهبری دکتر  منوچهر صهبایی و مدیریت منیژه صهبایی فروردین ماه سال 96 با هدف ارایه موسیقی جدی و ارتقای فرهنگ شنیداری در جامعه اعلام موجودیت کرد. این مجموعه موسیقایی به منظور ارائه رپرتوار موسیقی ایرانی و جهانی تشکیل شده و هدف آن اجرای موسیقی مجلسی در یک سطح نزدیک به استاندارد جهانی است.
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه