ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۸

دومین برنامه هزار صدای کودک و نوجوان برگزار می‌شود

دومین برنامه هزار صدای کودک و نوجوان، با تقدیم این برنامه به زنده یاد ثمین باغچه بان، عصر روز دوشنبه چهارم شهریورماه در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
دومین برنامه هزارصدای کودک و نوجوان برگزار می‌شودبه گزارش ریتم نو، در این برنامه نزهت امیری، اولین بانوی رهبر ارکستر و مدرس و مولف باسابقه موسیقی و به ویژه موسیقی کودک، ناصر کشاورز، شاعر و ترانه سرای مطرح موسیقی کودک و نوجوان و فربد یداللهی، نوازنده و مدرس تنبک و مبدع روش های موفق در آموزش تنبک به کودکان و بانی پروژه ریتم صلح، به عنوان کارشناس در برنامه حضور دارند و اجراهای گروههای موسیقی کودک و نوجوان را بررسی و آنها را برای اجراهای بهتر راهنمایی خواهند کرد.
بنابر اعلام آرش نصیری مدیر برنامه هزارصدا این برنامه هم مانند اولین برنامه برگزار شده در بخش کودک و نوجوان فقط شکل راهنمایی و تشویق خواهد داشت و در آن برنده ای اعلام نخواهد شد. نصیری گفت: قبل و پس اولین برنامه با کارشناسان برجسته و شناخته شده آموزش کودکان صحبت کرده ام و به این نتیجه رسیده ام که فعلا متد ما صرفا کشف استعدادها و نابغه های موسیقی و معرفی آنها به جامعه موسیقی و تشویق آنها باشد. کودکان معمولا ظریف تر از درک شکست هستند و همین اجرا جلوی جمع و استادان موسیقی و تشویق و راهنمایی برایشان کافی ست.
این برنامه به پاس خدمات فاخر و برجسته در زمینه موسیقی کودک به استاد زنده یاد ثمین باغچه بان تقدیم خواهد شد.
در این برنامه چهار گروه موسیقی و دو سولیست اجرای برنامه خواهند داشت و یکی از گروهای اجراکننده، گروه نوجوان نابینایان دستان بیناست، همچنین چند میان برنامه برگزار خواهد شد که از آن جمله پخش فیلمی از خدمات و اجراهای سرکار خانم نزهت امیری برای کودکان است.
این برنامه راس ساعت ١٨ روز دوشنبه چهارم شهریور برگزار خواهد شد. هزار صدا برنامه ای برای کشف و معرفی استعدادهای موسیقی ست که از سال ٩٢ آغاز و از تیرماه امسال هم بخش کودک و نوجوان آن آغاز شده است.
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه