ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
در پی استقبال از اجراهای این گروه؛

کنسرت پلاریس تمدید شد

در پی استقبال کم نظیر بانوان از اجراهای ستاره قطبی (پلاریس) در تاریخ چهارم، پنجم و نهم مرداد ماه ۱۳۹۸، کنسرت این گروه برای روز دوشنبه، بیست و هشتم مرداد ماه امسال، نیز در فرهنگسرای نیاوران تمدید شد.
کنسرت پلاریس تمدید شدبه گزارش ریتم نو، گروه ستاره قطبی (پلاریس) به سرپرستی و نوازندگی بهار ایلچی، تنظیم و رهبری پوریا پیرزاده و تهیه کنندگی علی افشار روز دوشنبه، بیست و هشتم مرداد ماه، در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.
گروه پلاریس در سال ۱۳۸۹ و به همت بهار ایلچی، سرپرست و نوازنده پیانو و هارپ، تاسیس شد و در سال ۱۳۹۲ وی موفق به ثبت گروه شد و مجوز اجرای کنسرت با درجه ۱ هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را اخذ کرد.
گروه ستاره قطبی در حال حاضر تنها گروه موسیقی پاپ بانوان در ایران است و تاکنون موفق به برگزاری چندین اجرا در تالار وحدت، فرهنگسرای نیاوران و همچنین جشنواره موسیقی فجر شده است. این اجراها تا به امروز با حمایت و استقبال خوبی از جانب مخاطبان همراه بوده است.
اعضای گروه موسیقی پلاریس عبارتند از: بهار ایلچی(سرپرست گروه و نوازنده پیانو و هارپ)، سپیده ایلچی(نوازنده گیتار بیس)، سحر دزواریی(نوازنده درام)، روشنک شادمهری(نوازنده گیتار الکتریک)، بیتا قربانزاده(پرکاشن)، فریده سرسنگی(ادوات و سازهای کوبه‌ای)، مینا نعیمی(گیتار اسپانیش)، آوا منبری(کیبورد)، پگاه ابراهیم(ویلن)، سارا پارسایی(فلوت)، ثمیلا تحویلداری(ساکسفون)، شانیا شهریاری(ترومپت)، مهشید مولایی(خواننده هندی)، جیران سیاوش‌پور(خواننده عربی و محلی)، نگین رشیدی (خواننده فارسی و محلی)، مهسا احمدپور (خواننده انگلیسی و فرانسوی).
شایان ذکر است که علاقه مندان برای حضور در این اجرا با مراجعه به سایت ایران کنسرت می توانند برای تهیه بلیت اقدام کنند.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه