ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
15 مرداد و دو سال پس از فوت خواننده فقید

آلبوم «فرشته زمینی» با صدای حامد هاکان منتشر می‌شود

نخستین آلبوم رسمی حامد هاکان دو سال پس از فوت این خواننده فقید از سوی موسسه صوت «آوای هنر» روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.
آلبوم «فرشته زمینی» با صدای حامد هاکان منتشر می‌شودبه گزارش ریتم نو، آلبوم «فرشته زمینی» که در سال 97 موفق به اخذ همه مجوزهای رسمی برای انتشار شده بود، روز 15 مرداد در سراسر کشور منتشر خواهد شد تا دوستداران حامد هاکان دو سال پس از فوت اش، شاهد انتشار نخستین اثر رسمی وی در بازار موسیقی کشور باشند. 
این آلبوم در ده قطعه و با ترانه و موسیقی حامد هاکان و تنظیم میلاد ترابی (که البته تنظیم های نهایی پس از فوت این خواننده انجام شده است)، از سوی موسسه صوت «آوای هنر» روانه بازار موسیقی کشور شود. 
این هنرمند با آثار شخصی و همکاری با خوانندگانی نظیر محسن چاوشی، فرزاد فرزین و محسن یگانه و... به شهرت رسید اما در ادامه نتوانست فعالیت‌های خود را به شکل رسمی دنبال کند.
حامد هاکان یکی از هنرمندان مستعد دهه هشتاد بود که مسیر پر فراز و نشیبی را در زندگی هنری خود طی کرد و خیلی‌ها اعتقاد داشتند که او می‌توانست از جمله ستاره‌های بازار باشد اما چنین اتفاقی رخ نداد و با مسائل مختلفی در عرصه فعالیت حرفه‌ای خود مواجه شد و در روز 12 مهر سال 96 بر اثر ایست قلبی چشم از جهان فرو بست. 
جزئیات این اثر درروزانتشار آلبوم در اختیار دوستداران موسیقی قرار خواهد گرفت. 


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه