ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۸
در شب تولدش و در زادگاهش

حسین ملکان در قزوین روی صحنه می‌رود

کنسرت حسین ملکان در شهرستان قزوین برگزار می‌شود. این خواننده موسیقی پاپ شامگاه شنبه 12 مرداد 1398 به همت انجمن موسیقی استان قزوین در سالن VIP کوثر شهرستان قزوین روی صحنه می‌رود و گلچینی از قطعات خود را برای مخاطبان به اجرا در می‌آورد.
حسین ملکان در قزوین روی صحنه می‌رودبه گزارش ریتم نو، در این کنسرت که در شب تولد خواننده‌ی آن برگزار می‌شود، ارکستری به رهبری «فرشید بقایی» ملکان را همراهی می‌کند و «مجید نقدی» مدیریت اجرایی برنامه را بر عهده دارد.
حسین ملکان پیش از این نیز برگزاری اجراهای ارگانی و برنامه‌های متعددی در سطح استان‌های قزوین، گیلان، البرز و دیگر نقاط کشور را تجربه کرده بود. اولین کنسرت این خواننده در تاریخ 2 مهر 1395 با استقبال همشهریانش در شهرستان محمدیه استان قزوین برگزار کرده بود.
ملکان تا کنون ۱۷ تک‌آهنگ منتشر کرده و آلبومی نیز به نام «تقاص» با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تولید کرده که هنوز تصمیمی برای انتشار آن نگرفته است. تیتراژ فیلم سینمایی «سکوت» و قطعات «بی مرز»، «گره‌گشا»، «اینجا کجاست»، «مادر» و «کلنجار»، از جمله آثار منتشر شده با صدای او هستند.
حسین ملکان درباره حضور در عرصه موسیقی می‌گوید: «موسیقی را از ۱۴ سالگی شروع کرده و دوره‌های تخصصی سلفژ و تئوری موسیقی را طی کردم. از ۲۱ سالگی خوانندگی را به صورت حرفه‌ای دنبال کردم و اولین آهنگم در سال ۱۳۸۳ با نام «چشم انتظار» از صدا و سیما پخش شد. برنامه‌های متعددی در حوزه موسیقی دارم و قصد دارم روند جدی‌تر و متفاوتی را دنبال کنم که این کنسرت سرآغاز آن است.»
علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های کنسرت 12 مرداد حسین ملکان را که 50، 60، 70 و 80 هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند از طریق سایت ایران‌کنسرت تهیه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این برنامه با شماره 09393653188 تماس بگیرند.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
پریا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
عالی بود من واقعا دوست داشتم
تقویم هنری ادامه