ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۲۲ تير ۱۳۹۸
با اجرای قطعات خاطره انگیز؛

گروه رخساره برای بانوان روی صحنه رفت

کنسرت گروه موسیقی بانوان «رخساره» به تهیه کنندگی و خوانندگی بهار منصوری با اجرای قطعات خاطره انگیز، 16 و 17 تیرماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.
گروه رخساره برای بانوان روی صحنه رفتبه گزارش ریتم نو، گروه رخساره در سالن فرهنگسرای نیاوران، میزبان جمعی از بانوان فرهیخته و هنر دوست بود. این گروه با اجرای ترانه های قدیمی و خاطره انگیز، توانست رضایت مخاطبان و هواداران خود را جلب نماید.
به گفته بانوان حاضر در سالن چنین اجرایی در موسیقی پاپ بانوان کم نظیر و قابل توجه بود که نشان از قدرت بانوان در حوزه موسیقی دارد.
تنظیم تمامی قطعات و رهبری ارکستر رخساره بر عهده آرمان مهربان بود و گلشید بحرایی هم به‌عنوان همخوان، بهاره منصوری را همراهی کرد.
آرمینا جعفری(درام)، ارمغان حاجی وندی (پرکاشن)، نسرین سلیمانی (پرکاشن)، مونیکا لوران (ویولن)، سارا سقایی (فلوت)، سپیده عظیمی (پیانو)، آرمیتا فهیمی (گیتار بیس و الکترونیک) و مریم غفاری (گیتار نایلون و ملودی)، نوازندگانی بودند که روی صحنه به هنرنمایی پرداختند.
گفتنی است نسیم ادبی، مرجانه گلچین، شیوا خسرومهر، معصومه کریمی، گلاب آدینه، الهام صفویان، شیرین بینا و آزیتا ترکاشوند از مهمانانی بودند که در این کنسرت حضور داشتند.
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه