ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۱۹ تير ۱۳۹۸

«آدم برفی» از کورش معظمی منتشر شد

تک آهنگ «آدم برفی» اولین اثر رسمی با صدای «کورش معظمی» خواننده جوان و آینده دار موسیقی پاپ کشورمان، با دریافت مجوز دفتر موسیقی ارشاد، منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
«آدم برفی» از کورش معظمی منتشر شدبه گزارش ریتم نو، کورش معظمی با اعلام این خبر، درباره جزئیات اثر گفت: کار ساخت ملودی «آدم برفی» برعهده فرامرز نصیری بوده و نوید سلطانی ترانه این قطعه را سروده است، همچنین علی احمدی به عنوان تنظیم کننده و فرشید ادهمی با نوازندگی گیتار در تولید کار همکاری داشته اند.
وی در ادامه افزود: پیشنهاد تولید قطعه آدم برفی از آشنایی بنده با علی پهلوان شروع شد و به لطف ایشان با فرامرز نصیری آشنا شدم و بعد از بررسی های لازم کار تولید و تا نهایی کردن اثر پیش رفت، امیدوارم که مخاطبان از شنیدن قطعه لذت ببرند.
این خواننده خاطرنشان کرد: کار بر روی آثار جدید را شروع کردم که‌ قطعه بعدی پس از طی مراحل اخذ مجوز، در دسترس قرار خواهد گرفت، در تولید این قطعه نیز با وحید پویان و ساره تاجیک و میلاد هاشمی همکاری کرده ام.
شایان ذکر است که تک آهنگ «آدم برفی» با صدای «کورش معظمی» از طریق بخش «جوک باکس» ریتم نو، قابل دانلود و دریافت رایگان است.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه