ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۸

پیکر زنده‌یاد اسحاق انور تشییع شد

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد اسحاق انور، خواننده، آهنگساز و شاعر که چند روز پیش در سن 47 درگذشت، صبح امروز هفتم تیر در بهشت‌زهرا (س) برگزار شد.
پیکر زنده‌یاد اسحاق انور تشییع شدبه گزارش خبرنگار ریتم نو، خبر درگذشت این هنرمند، ششم تیرماه سال جاری از طریق محمد خرمی (از نزدیکان انور و تهیه‌کننده موسیقی) به رسانه‌ها اعلام شد درحالی‌که زمان دقیق فوت او مشخص نشده است.
محسن حسینی خواننده، آهنگساز و نوازنده سنتور که سابقه همکاری با اسحاق انور را در کارنامه کاری خود دارد، درباره این هنرمند نوشت: 
«هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق/ ثبت است بر جریدهٔ عالم دوام ما
آشنایی من با زنده‌یاد اسحاق انور  به سال ۱۳۷۲ برمی‌گردد که اولین اجرای صحنه‌ای مشترکمان را در تالار ابن‌سینا داشتیم 
آنچه در موسیقی به نبوغ تعبیر می‌شود در وجود اسحاق انور متجلی بود.
خونگرم بود و پرشور ،حضورش در هر پروژه‌ای تأثیرگذار و چشمگیر بود و با طیف وسیعی از هنرمندان از موسیقی سنتی همچون همایون شجریان گرفته تا موسیقی پاپ همچون محمد اصفهانی ، همکاری داشت.
خوب آواز می‌خواند، خوب شعر و ترانه می‌سرود ، خوب ملودی می‌ساخت و خوب ساز می‌نواخت، اما بی‌ادعا و خاکی بود، هرچند روح او دل‌بستگی به این عالم خاکی نداشت.
روانش شاد.»
مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد اسحاق انور، خواننده، آهنگساز و شاعر، ساعت ۹ صبح امروز (جمعه هفتم تیر) در بهشت‌زهرا تشییع و در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.
گفتنی است؛ مراسم ترحیم ایشان از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ روز شنبه، هشتم تیرماه در مسجدالنبی (واقع در خیابان زنجان شمالی) برگزار خواهد شد.



منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
انتشار یافته: ۱
عدالت انوری راد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
روحشاد ویاد ونامش گرامی باد
تقویم هنری ادامه