ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
پیام صالحی از احتمال بازگشت علی پهلوان خبر داد

تشکیل دوباره گروه آریان و اجرای کنسرت

پیام صالحی از تشکیل مجدد گروه آریان و شروع فعالیت‌هایشان با اجرای کنسرت خبر داد. این یعنی علی پهلوان هم برای برگزاری کنسرت‌های آریان به ایران بازخواهد گشت.
تشکیل دوباره گروه آریان و اجرای کنسرتبه گزارش خبرنگار ریتم نو، گروه موسیقی آریان که از نیمه نخست سال 78 شروع به فعالیت کرد و به محبوب‌ترین گروه موسیقی پاپ کشور در دهه هشتاد تبدیل شد و نهایتاً در سال 93 با انتشار آلبوم «خداحافظ» به کار خود پایان داد، طبق اعلام پیام صالحی (خواننده و گیتاریست اصلی گروه) قرار است فعالیتش را دوباره از سر بگیرد و اعضای گروه  بار دیگر در کنار یکدیگر جمع شوند و به کارشان ادامه دهند.
پیام صالحی با انتشار ویدیویی نسبت به حواشی پیش‌آمده در هفته‌های اخیر واکنش نشان داد و درباره نحوه  همکاری گروه آریان با شرکت ترانه شرقی گفت: «مصاحبه‌ای از من درباره نحوه همکاری با ترانه شرقی و محسن رجب پور پخش شد که باید بگویم ایشان خودشان پاسخگو کارهایشان خواهند بود اما نکته‌ای را درباره عدم پرداخت دستمزد اعضای گروه باید بگویم؛ ایشان دستمزد اعضای گروه را بر اساس درصدی که داشتیم و طبق جدولی که آقای پهلوان به ایشان می‌داد، پرداخت می‌کردند و باقی مسائل به ما ارتباطی ندارد و باید بگویم آقای رجب پور پول ما را نخوردند اما صحبت‌هایم مبنی بر اینکه می‌توانستند مدیریت بهتری در ادامه فعالیت گروه آریان داشته باشند؛ سر جای خودش باقی ست.»
صالحی همچنین در ادامه صحبت‌هایش به فعالیت مجدد گروه آریان اشاره کرد و افزود: «با کمک‌ها و حمایت‌های شما عزیزان انشاله منتظر خبرهای خوب برای جمع شدن مجدد اعضای گروه آریان و دیدن شما باشید. مذاکراتی صورت گرفته است. به امید دیدار شما در اولین کنسرت...»
طبق صحبت‌های پیام صالحی احتمال بازگشت علی پهلوان (از خوانندگان اصلی گروه) به ایران وجود دارد و مخاطبان این گروه می‌توانند بار دیگر شاهد حضور اعضای اصلی را در کنار یکدیگر باشند.
گروه موسیقی پاپ آریان تاکنون پنج آلبوم رسمی به نام‌های «گل آفتابگردون»، «و اما عشق»، «تا بی‌نهایت ...»، «بی تو با تو» و «خداحافظ» را در بازار موسیقی کشور به انتشار رسانده است و همکاری با کریس دی برگ خواننده مشهور ایرلندی در قطعه «The words i love you»  نقطه عطف این گروه موسیقی به شمار می‌رود که برای نخستین بار در سال 1387 توسط این گروه در تهران اجرا و با استقبال مخاطبان مواجه شد.
نویسنده : مریم رفائی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه