ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
رضا یزدانی بازیگر و خواننده «عاشقانه‌های خیابان» شد

روایتی عاشقانه از زنان دست‌فروش

رضا یزدانی خواننده شناخته‌شده عرصه موسیقی که به‌تازگی نقش‌آفرینی او در سریال «از یادها رفته» موردتوجه مخاطبان قرارگرفته است، این بار به‌عنوان بازیگر و خواننده نمایش «عاشقانه‌های خیابان» درصحنه تئاتر حضور پیدا خواهد کرد.
روایتی عاشقانه از زنان دست‌فروشبه گزارش خبرنگار ریتم نو، نمایش «عاشقانه‌های خیابان» تازه‌ترین ساخته شهرام گیل آبادی محسوب می‌شود و رضا یزدانی در کنار هنرمندانی چون سیما تیرانداز، الهام پاوه نژاد و ژاله صامتی که حضورشان در این نمایش قطعی شده است، به ایفای نقش می‌پردازد.
رضا یزدانی که پیش‌تر آهنگسازی و خوانندگی تئاترهای «دادگاه جنجال‌برانگیز»، «اگر باران بخواهد» و خوانندگی تئاترهای «در روزهای آخر اسفند» و «پیکان جوانان» را در رزومه کاری خود تجربه کرده این بار قرار است علاوه بر خوانندگی، به‌عنوان بازیگر نیز بر روی صحنه تئاتر دیده شود و به ایفای نقش بپردازد.
این خواننده که علاوه بر فعالیت در زمینه‌های گوناگون موسیقی، باتجربه‌های متعدد بازیگر در فیلم‌های سینمایی و سریال به یک آرتیست بدل شده است، نخستین تجربه حضور به‌عنوان یک بازیگر تئاتر را تجربه خواهد کرد.
نمایش «عاشقانه‌های خیابان» به کارگردانیِ شهرام گیل آبادی، توسط محمد چرمشیر و بهمن عباسپور به نگارش درآمده که روایتی عاشقانه و خاص از زندگیِ پیچیده و دشوارِ زنانِ دست‌فروش در خیابان‌ها و متروها است.
این نمایش با حضور رضا یزدانی، سیما تیرانداز، الهام پاوه نژاد و ژاله صامتی از 27 خردادماه سال جاری در سالن استاد سمندریان به روی صحنه می‌رود و پیش‌فروش آن از جمعه ۱۷ خردادماه درسایت تیوال آغاز خواهد شد.
همچنین رضا یزدانی برنامه‌ریزی برای تور کنسرت‌هایش در تهران و شهرستان‌ها انجام داده است که به‌زودی جزئیات این اجراها اعلام خواهد شد.
روایتی عاشقانه از زنان دست‌فروش
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه