ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
بخش جدید ریتم نو را از دست ندهید

دنیای این روزای محسن یگانه

محسن یگانه خواننده‌ای که بیش از یک دهه از فعالیت حرفه‌ای‌اش در موسیقی پاپ می‌گذرد، وارد سی و چهارمین سال زندگی‌اش شده و می‌توان او را در اواسط چهارمین دهه زندگی‌اش فردی موفق دانست که مسیرش را یافته و قرار است علاوه بر فعالیت هنری‌اش، صاحب یک رستوران مدرن در یکی از بهترین مناطق تهران شود.
دنیای این روزای محسن یگانهنكات جالبی از كار و زندگی یگانه گردآورده‌ایم كه در ادامه می‌خوانید:
- یگانه همانند بسیاری از خوانندگان نوظهور و کم‌تجربه خودش را درگیر صفحات مجازی چون اینستگرام و اعداد و ارقام  بعضاً غیرحقیقی‌اش نمی‌کند. البته از آن‌ها جا هم نمانده و صفحه‌اش یکی از پرمخاطب‌ترین صفحات است اما بااین‌حال درگیر به‌روزرسانی مداوم آن نیست تا همانند دیگر خوانندگان از هر روز خود استوری و پست جدید بگذارد. 

- او کمتر از خودش خبر می‌دهد. خیلی وقت هم هست که از او مصاحبه تازه‌ای منتشرنشده و طرفدارانش صرفاً منتظر می‌مانند تا خودش یا اطرافیانش از او خبر تازه‌ای بدهند. 

- خیلی وقت‌ها هم طرفدارانش با انتشار تک آهنگ جدید غافلگیر می‌شوند چراکه او عادت ندارد از پیش، زمان انتشار اثر جدیدش را اعلام کند.

- محسن یگانه جدیدترین آهنگ خود با نام «موهات» را اواخر فروردین ماه امسال منتشر کرد و هم‌زمان این قطعه را در تمامی صفحاتش ازجمله یوتیوب به اشتراک گذاشت قطعه‌ای که خیلی‌ها تنظیم آن را تکراری و یکدست می‌دانستند.

- یگانه قرار نبود این بار هم خودش اثر تازه‌اش را تنظیم کند و آن را به دست تنظیم‌کننده دیگری سپرده بود اما ازآنجاکه نتیجه تنظیم اثر برایش رضایت‌بخش نبود، نهایتاً تصمیم گرفت کار را با تنظیم خودش منتشر كند. 

- همچنین گفته می‌شود ترانه «موهات» از ترانه قطعه «دیره» نیز قدیمی‌تر است اما آن‌چنان هم خاک خورده نیست که بگویید؛ یگانه یک ترانه قدیمی‌اش را با آهنگسازی و تنظیم جدید منتشر کرده است.

- نکته جالب انتشار آثار جدید یگانه این است که خود او هم شاید نتواند به این زودی‌ها رکورد خودش در یوتیوب برای بازدید از قطعه «بهت قول میدم» که حالا حدود 60 میلیون بازدید داشته را بزند. چراکه انتشار قطعه «موهات» در یوتیوب با استقبال چندانی مواجه نشده است البته این قطعه 37 هزار بازدید را ثبت کرده که بازهم به نسبت آثار دیگر خوانندگان رقم خوبی است.

- قطعه «موهات» در یکی از وب‌سایت‌های دانلود موسیقی تا مرز هفت میلیون بار پخش‌شده که بازهم در مقابل قطعه «بهت قول میدم» که حدود شصت‌ویک میلیون بار  پخش‌شده، رقمی نیست! 

- پخش شصت‌ویک میلیونی قطعه «بهت قول میدم» نشان می‌دهد موفقیت این قطعه 10برابر قطعه جدید یگانه است و همان‌طور که گفتیم؛ یگانه با انتشار قطعه بهت قول میدم؛ رکوردی را زده است که خودش هم باید برای شکستن آن تلاشش را چند برابر کند.

دنیای این روزای محسن یگانه

-البته او همین حالا هم از دیگر خوانندگان پاپ حال حاضر جلوتر است چون علاوه بر چند قطعه هیت، یک قطعه مگاهیت دارد که هنوز رکوردش در ایران زده نشده است.

- محسن یگانه همچنین رکورددار بیشترین مخاطب در آمریکا هم تا همین چند وقت پیش بود و با نزدیک هشت هزار تماشاگر در سالن NOKIA theater لس‌آنجلس توانست رکورددار بیشترین تماشاگر در کنسرت آمریکا باشد که چند هفته پیش حامد همایون رکورد او را با نزدیک پانزده هزار تماشاگر در آمریکا شکست و نام خود را به‌عنوان رکورددار بیشترین مخاطب کنسرت در خارج از ایران ثبت کرد.

- البته هم‌زمان با اجرای محسن یگانه در سالن NOKIA THEATER لس‌آنجلس، یکی از خوانندگان لس‌آنجلسی در سالن روبروی این کنسرت، اجرایی را برگزار کرد که همه گمان می‌کردند؛ یگانه در این رقابت شکست خواهد خورد اما او بیشترین مخاطب آن شب را داشت تا حدی که از تمام ظرفیت این سالن استفاده و درهای طبقاتی بالایی آن باز شد تا یگانه بتواند یکی از پرمخاطب‌ترین کنسرت‌های این سالن را از آن خود کند.
- او سپس کنسرت‌های متعددی را برگزار کرد و آخرین تور کنسرت خارج از کشور یگانه مربوط می‌شود به مهرماه سال گذشته در اروپا، که از هفتم تا بیست و یکم مهرماه در شهرهای دوسلدورف، اشتوتگارت، وین و بروکسل برگزار شد و او سپس در دی ماه و اسفندماه در تهران روی صحنه رفت و کنسرت‌هایی را روی صحنه برد.

- یگانه آخرین کنسرتش را 28 اسفندماه به همت موسسه آوای فروهر روی صحنه برد و طبق اعلام شرکت برگزارکننده او تا حداقل شش ماه کنسرتی را برگزار نخواهد کرد، یعنی اولین کنسرت این خواننده در سال 98 بعد از ایام محرم و صفر خواهد بود.

- محسن یگانه این روزها مشغول کار بر روی اثر جدیدش است که بخشی از ترانه و ملودی آن شکل‌گرفته است که گفته می‌شود فضایی شاد ندارد اما مخاطبان باید منتظر قطعه‌ای با حال و هوایی خاص و دل‌نشین باشند.

- یگانه که آخرین آلبوم رسمی خود با نام «نگاه» را چهار سال به انتشار رسانده بود، هنوز هم تصمیمی برای انتشار آلبوم جدید ندارد و گفته می‌شود او حتی کار بر روی آلبوم تازه را هم آغاز نکرده و قرار است فعالیتش را با انتشار تک آهنگ ادامه دهد.

- گفته می‌شود این خواننده بدون سروصدا در حال مذاکره برای تأسیس  یا خرید یک رستوران بزرگ است و یکی از گزینه‌های او رستوران «مای لانژ» در کاشانک است و طراحی دکوراسیون مطابق با تکنولوژی روز، بیشترین دغدغه حال حاضر او برای رستورانش است و حتی نیمی از طراحی آن توسط یگانه نهایی شده است اما مدیر اطلاع‌رسانی یگانه از هوادارانش خواسته است که دراین‌باره هیاهو به راه نیندازند تا کار تکمیل شود. این رستوران اوایل اردیبهشت‌ماه سال گذشته افتتاح‌شده و اکنون گزینه محسن یگانه برای سرمایه‌گذاری است.

بیشتر بخوانید:
محبوبیت "بهت قول میدم" از كره جنوبی تا مكزیک

نویسنده : مریم رفائی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه