ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
عماد طالب زاده، سیامک عباسی و روزبه نعمت الهی در کنسرت شبانه میلاد

اولین کنسرت پاپ در ماه رمضان؟

روزبه نعمت الهی، سیامک عباسی و عماد طالب زاده با همراهی سامان احتشامی، 27 و 30 اردیبهشت‌ماه، کنسرت شبانه میلاد را در ماه مبارک رمضان برگزار می‌کنند.
اولین کنسرت پاپ در ماه رمضان؟به گزارش خبرنگار ریتم نو، بلیت‌فروشی کنسرت مشترک خوانندگان پاپ در روز 27 اردیبهشت با استقبال مخاطبان سولد اوت و این کنسرت برای 30 اردیبهشت‌ماه نیز تمدید شد. عماد طالب زاده درباره این کنسرت از عنوان اولین کنسرت ماه رمضانی نام برد اما برگزاری کنسرت در ماه رمضان به سال‌های قبل برمی‌گردد و داریوش خواجه نوری شاید جزو اولین‌هایی بود که توانست کنسرتی را در ماه مبارک رمضان روی صحنه ببرد. او سال 85 به همراه گروه زریاب در مجموعه سعدآباد به اجرا پرداخت و پس‌ازآن هرسال در این ماه مخاطبان موسیقی شاهد اجراهایی در ماه مبارک رمضان بودند که عمده اجراها در تالار وحدت و مختص به گروه‌های کلاسیک، ایرانی و محلی بود.
شاید بسیاری از مردم بر این باور باشند که در ایام ماه مبارک رمضان، بازار کنسرت‌ها تعطیل است اما آنچه در حداقل ده دوازده سال اخیر اتفاق افتاده است، اجازه برگزاری کنسرت به گروه‌ها و خوانندگان تا تاریخ 15 ماه رمضان است اما از شانزدهم این ماه تا عید سعید فطر هیچ‌گونه درخواستی برای برگزاری کنسرت نیست. 
ماه رمضان امسال همانند چند سال گذشته مخاطبان شاهد برگزاری برخی کنسرت‌ها بودند که یکی از متفاوت‌ترین کنسرت‌ها را می‌توان بنام علیرضا قربانی ثبت کرد که با پروژه «با من بخوان» به مدت هفت شب در تالار وحدت به اجرای برنامه پرداخت.
در سال‌های گذشته چهره‌ها و گروه‌های مختلف موسیقی سنتی، محلی و کلاسیک در حدفاصل 1 تا 15 ماه رمضان به اجرای برنامه می‌پرداختند. اما مهدی یراحی سال 92 نخستین کنسرت پاپ را در تهران برگزار کرد و در حدفاصل سال 93 تا سال گذشته چهره‌های شناخته‌شده موسیقی پاپ، نظیر مازیار فلاحی، شهرام شکوهی، حمید هیراد ... کنسرتی را در این ماه برگزار کردند که اجرای این موسیقی‌ها در جزیره کیش روی صحنه رفت.
شاید نخستین کنسرت موسیقی پاپ در ماه رمضان را بشود به نام مهدی یراحی در سال 1392 نوشت که در آخرین شب ماه رمضان، نخستین کنسرتش را در برج میلاد تهران برگزار کرد که موجب تعجب و استقبال مخاطبان شد.
حالا پس از گذشت شش سال بازهم مخاطبان این عرصه شاهد اجرای موسیقی پاپ در ماه رمضان در پایتخت هستند، آن‌هم کنسرت مشترکی از سه خواننده به همراه یک چهره شناخته‌شده در عرصه موسیقی کلاسیک و ایرانی!
روزبه نعمت الهی، سیامک عباسی و عماد طالب زاده سه خواننده موسیقی پاپ قرار است کنسرتی را تحت عنوان «کنسرت شبانه میلاد» با همراهی سامان احتشامی و به رهبری انوشیروان تربتی برگزار کنند.
کنسرت شبانه میلاد در ابتدا قرار بود در تاریخ 27 اردیبهشت‌ماه طی دو سانس برگزار شود که با استقبال مخاطبان و اتمام بلیت‌فروشی اجرا در کمتر از یک روز، این کنسرت مشترک برای تاریخ 30 اردیبهشت‌ماه نیز تمدید شد.
خوانندگان کنسرت شبانه میلاد، که قرار است در تاریخ‌های 27 و 30 اردیبهشت‌ماه مصادف با 12 و 15 ماه مبارک رمضان روی صحنه بروند، این کنسرت را نخستین کنسرت پاپ ماه رمضان معرفی کردند درصورتی‌که شش سال پیش مهدی یراحی با برگزاری اولین اجرایش، جزو اولین خوانندگان پاپی بود که توانست در این ماه به اجرا بپردازد.
کنسرت شبانه میلاد به خوانندگی روزبه نعمت الهی، سیامک عباسی و عماد طالب زاده و با حضور سامان احتشامی در تاریخ 27 و 30 اردیبهشت‌ماه به همت شرکت فرهنگ گستر صبا و مدیریت امیر خائف زاده در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.


نویسنده : مریم رفائی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه