ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
چرا تیتراژ «ژن خوک» را چاوشی خواند؟

تمایل عجیب محسن چاوشی برای همکاری با ژن‌های خوب

محسن چاوشی تیتراژ فیلم سینمایی ژن خوک به کارگردانی سعید سهیلی را خوانده؛ فیلمی که به قول کارگردانش برای ژن خوب‌ها ساخته‌شده؛ اما چرا این کارگردان باید برای تیتراژ این فیلم که با توجه به مصاحبه‌های خودش، خواه‌ناخواه یادآور اصطلاح «ژن خوب» است به سراغ خواننده‌ای برود که تهیه‌کننده برخی از آثارش آقازاده‌ها هستند؟
تمایل عجیب محسن چاوشی برای همکاری با ژن‌های خوببه گزارش خبرنگار ریتم نو، خردادماه سال 95 بود که تمام رسانه‌ها خبر دادند؛ حمیدرضا عارف، تهیه‌کننده آلبوم «امیر بی گزند» محسن چاوشی است. البته آن زمان هنوز مشخص نشده بود که سرمایه‌گذار دیگر این آلبوم سید هادی حسینی است.
 حمیدرضا عارف، پسر محمدرضا عارف نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم است و هم او کسی است که ماجرای «ژن خوب» را مطرح و آغاز کرد. سید هادی حسینی که تهیه‌کنندگی اثر بعدی محسن چاوشی، «ابراهیم» را هم بر عهده گرفت، فرزند سید حمید حسینی است.
در گزارشی که سال گذشته تسنیم درباره هادی حسینی منتشر کرد، گفته شد که سید حمید حسینی پدرِ هادی، داماد شیخ محمد هاشمیان، امام‌جمعه اسبق رفسنجان و برادر سید محمد حسینی وزیر ارشاد دولت دوم احمدی نژاد است. مرحوم هاشمی رفسنجانی دایی همسر اوست و او برای انتخابات دوره نهم مجلس از رفسنجان نامزد شده بود که رد صلاحیت شد.
هادی حسینی همچنین تهیه‌کننده آلبوم بعدی چاوشی به نام «قمارباز» است که به‌زودی منتشر خواهد شد.
محسن چاوشی در حالی تیتراژ فیلم سینمایی «ژن خوک» را خوانده است که تهیه‌کنندگان دو آلبوم قبلی‌اش هنوز به سؤالات مطرح شده بابت اینکه از کجا و با چه پشتوانه‌ای وارد عرصه موسیقی شده‌اند و سرمایه‌شان را از کجا آورده‌اند، توضیحی را ارائه نکرده‌اند.
با این حساب سعید سهیلی که یک فیلم را روی پرده نقره‌ای سینما برده است تا جسارتش را برای بیان صحبت‌ها و مسائل درباره "ژن‌های برتر" بیان کند، برای تیتراژ این فیلم سینمایی با خواننده‌ای همکاری کرده است که چند اثرش را با تهیه‌کنندگی آقازاده‌ها به انتشار رسانده است.
باید دید سعید سهیلی کارگردانی که در توصیف فیلمش گفته؛ طغیان، عصیان، انتقام، علیه ژن‌های برتر؛ فعلاً بر پرده سینما تا بعد ... جوابی برای این همکاری و گل به خودی به فیلم خودش دارد یا نه!

نویسنده : مریم رفائی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه