ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸

بنیامین؛ مجری ماه رمضان یا آهنگساز موسیقی کودکان؟

بنیامین بهادری که چندی است اثر جدیدی منتشر نكرده است، احتمالاً در عرصه جدیدی طبع‌آزمایی خواهد كرد. انتشار تصویر بنیامین با داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) شایعه فعالیت دوباره او درزمینهٔ آهنگسازی کودک را بر سر زبان‌ها انداخت. از طرفی خبر جایگزینی او به‌جای احسان علیخانی در ماه‌عسل هم منتشر شد.
بنیامین؛ مجری ماه رمضان یا آهنگساز موسیقی کودکان؟به گزارش خبرنگار ریتم نو، درحالی‌که برخی از طرفداران این خواننده مدعی شده‌اند که تصویر بنیامین همراه با عمو پورنگ صرفاً به خاطر تولد دخترش بارانا بوده است، برخی می‌گویند این خواننده و آهنگساز به دلیل دغدغه‌هایش درزمینهٔ موسیقی کودکان قرار است دوباره در این زمینه فعالیت کند. او قبل از شهرت قطعه " دنیا دیگه مثل تو نداره" چند آلبوم موفق درزمینهٔ موسیقی كودكان منتشر كرده بود.
از طرفی صبح امروز، روزنامه هفت صبح در مطلبی مدعی شد که بنیامین بهادری قرار است مجری برنامه پیش از افطار شبکه سه سیما شود و توافق‌های اولیه با بنیامین انجام‌شده است.
گفته می‌شود برنامه‌ای که قرار است با اجرای بنیامین بهادری روی آنتن شبکه سوم سیما برود "ماه‌عسل" نیست اما حال و هوایی مشابه این برنامه مخاطب تلویزیونی دارد که احسان علیخانی اجرای آن را بر عهده داشت.
بنیامین بهادری تاکنون سابقه اجرا نداشته اما در فیلم سلام بمبئی با همسر فعلی‌اش نقش‌آفرینی كرده بود.
حالا باید دید مخاطبان بنیامین، او را در قد و قامت یک مجری برنامه ماه رمضان خواهند دید یا یک آهنگساز درزمینهٔ موسیقی کودکان! 
این سؤالی است که بنیامین بهادری  به‌زودی به آن پاسخ خواهد داد.


نویسنده : مریم رفائی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه