ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
اعتراض خواننده قدیمی موسیقی پاپ به خواننده لس‌آنجلسی

بی‌اجازه، ترانه‌هایم را به نام خود می‌زند و می‌خواند

مهدی سپهر از سرقت ادبی آثار خود توسط یکی از خوانندگان ساکن در لس‌آنجلس پرده برداشت.
بی‌اجازه، ترانه‌هایم را به نام خود می‌زند و می‌خواندبه گزارش خبرنگار ریتم نو، مهدی سپهر، در صفحه اینستاگرام خود از اجرای برخی قطعاتش توسط احمد آزاد، خواننده مقیم خارج از کشور خبر داد. این در حالی است که به گفته مهدی سپهر، این خواننده لس‌آنجلسی به بهانه عدم حضور در ایران و دسترسی نداشتن به صاحب اثر، خود را به‌عنوان سازنده و شاعر این آثار معرفی کرده و با استفاده از بی‌اطلاعی مخاطبان اقدام به فریب آن‌ها و جذب طرفدار نموده است.



احمد آزاد قبلاً قطعه عسل از مهدی سپهر را اجرا کرده که در شبکه‌های تلویزیونی خارج از ایران پخش و با واکنش این خواننده مواجه شده بود. مهدی سپهر دراین‌باره به او تذکر داده بود. بااین‌حال احمد آزاد مجدداً یکی دیگر از قطعات این خواننده به نام افسانه دور را بدون اطلاع وی اجرا کرده و به اسم‌ خود منتشر نموده است. این موضوع باعث دلخوری این خواننده قدیمی پاپ ساکن ایران شده است و به همین دلیل او از هم‌وطنان درخواست کرده که پذیرای این افراد فرصت‌طلب نباشند.
مهدی سپهر در پست اینستاگرامی خود ویدیوی اجرای قطعه عسل در فرهنگسرای ارسباران و کاور این قطعه، مستنداتی از اشعاری که توسط او سروده شده و قطعاتی که احمد آزاد در تلگرام خود قرار داده را منتشر کرده است.




نویسنده : سارا طاهری
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه