ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸

بالاخره کاوه آفاق مدیون گروه the ways هست یا نه؟

کاوه آفاق خواننده راک ایرانی پس از حدود شش سال یاد رفقایش در گروه «د ویز» کرد و صراحتاً نقش آن‌ها را در موفقیتش اعلام کرد اما پس از لحظاتی پست خود درباره همکاری با این گروه را از روی صفحه اینستاگرامش حذف کرد.
کاوه آفاق مدیون گروه the ways هست یا نه؟به گزارش خبرنگار ریتم نو، کاوه آفاق خواننده راک ایرانی سال 92 بود که با دلخوری از گروه «د ویز» که خود آن را پایه‌گذاری کرده بود جدا شد و این جدایی حواشی و حرف‌وحدیث‌های بسیاری را به همراه داشت.
اواخر سال 91 بود که زمزمه‌های جدایی کاوه آفاق عضو اصلی گروه د ویز پیچید و این خواننده در مصاحبه‌ای از ناسپاسی‌های اعضای گروه د ویز سخن گفت و پرده از تمام اتفاق‌ها و مشکلاتش با اعضای این گروه برداشت و نهایتاً کاوه آفاق به فعالیتش بانام خود و به‌تنهایی ادامه داد که همین امر تا مدت‌ها حاشیه‌های فراوانی را در پی داشت تا اینکه حامد قناد یکی از اعضای این گروه با انتشار یادداشتی در سال 94 از تصمیم شخصی کاوه آفاق برای جدایی از گروه گفت و نوشت که؛ خوشبختانه پس از خروج آفاق از د ویز، فضای بسیار صمیمی، صادقانه و به‌دوراز دروغ و خودخواهی در گروه حاکم شده و از طرفی آفاق به‌تنهایی در حال فعالیت است و مخاطبان او چیزی را از دست نداده‌اند. 
پس از گذشت حدود شش سال از این اتفاق؛ کاوه آفاق روز گذشته عکسی از خود در کنار گروه د ویز را بر روی صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «عکس گروه د ویز سال هشتادوپنج است. از راست به چپ: کاوه آفاق، علیرضا پور رضا، حامد قناد، آراد آریا، ایمان محمدی. خواستم ازاینجا رسماً اعلام کنم که من به شخصه تا ابد قدر خوبیها و مهربونیهای دوستانم رو میدونم و هیچوقت یادم نمیره که این عزیزان به همراه پویا ثابتی و پدرام آزاد در زندگی موسیقایی من چه نقش بزرگی داشتند. خیلی شبها قبل از اینکه چشمهام رو بنندم به یادشون هستم و آرزوی موفقیت براشون دارم. دقیقا پا به پای اعضای فعلی گروه یعنی آرمان مهربان، پیام زمانی، شهاب آفاقی، آندره خاچیکیان، آرمان تبریزیان، مهرداد حامدی، یزدان آهی. میدونم چقدر در موفقیت و به ثمر رسیدن موسیقی راک فارسی زحمت کشیدند این سیزده نفر در دو گروه جداگانه. امیدوارم بدونند که دوستشون دارم چه باشم کنارشون چه نباشم.»

کاوه آفاق مدیون گروه the ways هست یا نه؟

اشتراک‌گذاری تصویری از گروه د ویز توسط کاوه آفاق پس از تمام اظهارنظرهایی که طی این سال‌ها نسبت به گروه داشته است همه مخاطبان را شوکه کرد. به‌خصوص اینکه او حالا پس از چند سال که از جدایی‌اش از د ویز می‌گذرد، از اعضای این گروه تشکر کرده است و می‌گوید آن‌ها نقش مؤثری در به ثمر رسیدن موسیقی راک فارسی داشته‌اند. البته آفاق پس از لحظاتی این پست را از صفحه‌اش پاک کرد و این فرصت را به تمام هوادارانش نداد که از انتشار این پست و صحبت‌هایش خبر دار شوند.
در پشت‌صحنه چه اتفاقی افتاد که این پست منتشر و خیلی زود برداشته شد؟ پای چه کسانی در این برداشتن پست در میان است؟


نویسنده : مریم رفائی
منبع: ریتم نو
برچسب ها: کاوه آفاق د ویز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه