ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
عبور از همه خوانندگان داخلی و لس‌آنجلسی در لس‌آنجلس

کنسرت فوروم حامد همایون با ١٤ هزار نفر تماشاگر رکورد زد

حامد همایون با 14 هزار نفر تماشاگر در سالن «فوروم» لس‌آنجلس رکورد عجیبی را به نام خود ثبت کرد و توانست از حیث میزان فروش بلیت در یک سانس از همه خوانندگان داخلی و لس‌آنجلسی در دنیا عبور کند. به‌این‌ترتیب، نام حامد همایون کنار اسامی افراد شناخته‌شده‌ای چون مایکل جکسون، لینکین پارک، مارک آنتونی، جنیفر لوپز برای همیشه در این سالن درج شد.
کنسرت فوروم حامد همایون با ١٤ هزار نفر تماشاگر رکورد زدبه گزارش خبرنگار ریتم نو، حامد همایون که تور کنسرتش در ایالات‌متحده را از هفدهم فروردین‌ماه سال جاری در تالار 14 هزارنفری «فوروم» لس‌آنجلس آغاز کرد، با استقبال مخاطبان مقیم آمریکا از این کنسرت توانست رکورد خوانندگان داخلی را جابه‌جا کند.
پیش‌ازاین بنیامین بهادری با شش هزار مخاطب و محسن یگانه با هشت هزار بیشترین مخاطب و میزان بلیت‌فروشی در یک شب اجرا در آمریکا را داشتند اما حالا حامد همایون خواننده فعال در ایران با 14 هزار تماشاگر در سالن فوروم توانست رکورد خوانندگان داخلی و لس‌آنجلسی را در لس‌آنجلس بزند و نامش را در کنار اسامی سرشناسی چون مایکل جکسون، لینکین پارک، مارک آنتونی، جنیفر لوپز، مدونا، کیتی پری، میوز و... درج کند.

درج نام حامد همایون در کنار اسامی سرشناسی چون مایکل جکسون، لینکین پارک، مارک آنتونی، جنیفر لوپز، مدونا، کیتی پری، میوز و...

فروش 14 هزار بلیت کنسرت این خواننده جوان و بااستعداد موسیقی پاپ موجب تعجب مدیران سالن فوروم شد و آن‌ها با کیکی منقش به تصویر حامد همایون از او استقبال کردند و پست‌هایی از اجرای این هنرمند در صفحه رسمی سالن به اشتراک گذاشتند.
همایون پس از ثبت این رکورد در لس‌آنجلس، 24 فروردین‌ماه در تالار «city national civic» سن خوزه و 31 فروردین در تالار «DAR Constitution» واشنگتن دی سی به دیدار مخاطبان مقیم خارج از ایرانش رفت و قرار است 14 اردیبهشت برابر با 4 می در تالار «Revention Music Center» تگزاس، روز 21 اردیبهشت برابر با 11 می در تالار «The Theater at the Grand Prairie» شهر دالاس، روز 28 اردیبهشت برابر با 18 می در تالار «Co Pernicus Center» شیکاگو و روز 25 خرداد برابر 15 ژوئن در تالار «Lincoin Center David Geffen» نیویورک به روی صحنه برود و تور کنسرت آمریکای خود را ادامه دهد.

کنسرت فوروم حامد همایون با ١٤ هزار نفر تماشاگر رکورد زد

در تور کنسرت آمریکا حامد همایون، سامان امامی رهبر ارکستر و مجید روغنی مدیر اجرایی از سوی موسسه «ترانه شرقی» این خواننده را همراهی می‌کنند.
همچنین بهروز وثوقی یکی از حاضران در کنسرت حامد همایون در لس‌آنجلس بود که تصویر مشترک او و حامد همایون و سامان امامی در صفحه رهبر ارکستر همایون به اشتراک گذاشته شد.
کنسرت فوروم حامد همایون با ١٤ هزار نفر تماشاگر رکورد زد
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه