ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
اولین كنسرت رسمی در تهران

نوای کوک دلم با همراهی مردم و سینا درخشنده

سینا درخشنده پس از مدت‌ها انتظار برای برگزاری کنسرت و فعالیت رسمی در کشور، شامگاه یکم فروردین‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، اولین کنسرت رسمی‌اش را به همت موسسه فرهنگی هنری آوازی نو به مدیریت حسن اردستانی برگزار کرد.

نوای کوک دلم با همراهی مردم و سینا درخشندهبه گزارش خبرنگار ریتم نو، سینا درخشنده پس از حضور بر روی استیج، قطعات دلدار و یه نفر را برای طرفدارانش اجرا کرد که انرژی بالای او در اجرای این قطعات نوید اجرایی پرقدرت و پرشور را به هواداران این خواننده پاپ داد.
این خواننده جوان و بااستعداد موسیقی پاپ پس از اجرای دو انتخاب نخستش ضمن خوش‌آمد گویی به حاضران در سالن گفت: برای دیدن این صحنه از نزدیک لحظه‌شماری می‌کردم و بالاخره نوبت ما هم شد.
قطعات یار همیشگیم، بم میخندی، حس قشنگ انتخاب‌های بعدی درخشنده بودند که برای مخاطبان به اجرا درآمد و سپس نوبت به اجرای آهنگ موفق کوک دلم رسید که با استقبال خوب و همخوانی تماشاگران همراه شد.
در اين كنسرت على عليپور و حسين فلاح نوازندگان كيبورد، فربد حاجى حيدر نوازنده پركاشن، مرتضى محمدخانى نوازنده درامز، سعيد خانزاد نوازنده گيتار، عليرضا حق جو نوازنده گيتار، مهرداد امامى فر نوازنده ساكسيفون، سهيل بنيادى نوازنده ويولن و فرهاد بهرام نوازنده گيتارباس و رهبر اركستر حضور داشتند.
نوای کوک دلم با همراهی مردم و سینا درخشنده

نصرالله رادش ، حمید هیراد ، فرزاد فرخ ، مهمانان ویژه این کنسرت بودند و تهیه‌کننده آثار و مادر و پدر سینا درخشنده نیز شاهد نخستین اجرای زنده این خواننده بودند.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه