ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۸
انتشار کلیپ اکتیو، شاد و بهارانه "گل لاله لاله" با صدای فرواگ

پسر مهران مدیری موسیقی روز را همراه با سازهای خراسان شمالی نواخت

فرهاد مدیری پسر مهران مدیری که سال‌هاست در عرصه موسیقی فعالیت دارد، اولین ویدیوی خود را بانام هنری فرواگ منتشر کرده است؛ یک ویدیوی خوش آب و رنگ و شاد و متفاوت که در استان سرسبز و زیبای خراسان شمالی ساخته‌شده است.
پسر مهران مدیری موسیقی روز را همراه با سازهای خراسان شمالی نواختبه گزارش خبرنگار ریتم نو، این ویدیوی بهارانه و سرسبز که روی قطعه "گل لاله لاله" ساخته‌شده، نمایشگر ذوق و خلاقیت فرواگ است. پسر مهران مدیری با تلفیق درست موسیقی غنی خراسان شمالی و موسیقی روز گوشه جدیدی از ظرفیت‌های تلفیق موسیقی دنیا و سازهای محلی را به نمایش گذاشته است. همچنین ساخت موزیک ویدیوی این اثر در دل مردم خراسان شمالی با همان لباس‌ها و رقص محلی، هم جاذبه‌های این استان را به‌خوبی نشان می‌دهد و هم از تکرار ملال‌آور کلیپ‌های روز حذر می‌کند.  
در حال حاضر اکثر خوانندگان برای ضبط موزیک ویدیوهایشان یا سراغ بازیگران مطرح می‌روند و لباس‌های برند بر تن می‌کنند یا از مدل‌ها و مانکن‌ها استفاده می‌کنند اما فرواگ پسر مهران مدیری، لباس محلی بر تن می‌کند، نوازندگی دوتار خراسان را در ابتدای ویدیواش به  مخاطب نشان می‌دهد و جای استفاده از بازیگران مطرح یا مدل‌ها به سراغ مردم خراسان شمالی می‌رود! درست جایی که موسیقی و گویش خوانندگی این قطعه به آنجا تعلق دارد تا این موسیقی را باحال و هوای مردمانش به مخاطبان معرفی کند. " 
 او سال‌هاست در عرصه موسیقی فعالیت می‌کند و در مجموعه‌های مرد دو هزارچهره، قهوه تلخ و شوخی کردم   علاوه برساخت موسیقی، انتخاب بخش زیادی از موسیقی‌های این مجموعه‌ها را بر عهده داشته است.
فرواگ علاوه بر اینکه با انتشار چند قطعه نشان داده که خواننده و آهنگساز باهوش و توانایی ست، با ساخت این موزیک ویدیو نیز به مخاطبانش نشان می‌دهد که همچون پدرش کارگردان قابلی هم هست.
فرواگ تا امروز سه تک آهنگ و یک موزیک ویدیو را منتشر کرده و به نظر می‌رسد در مسیر متفاوت و خوبی در حال حرکت است.
سه قطعه به نام‌های "خاطره"، "گل لاله لاله" و "نام من عشق است" با صدا و موسیقی فرواگ منتشرشده است که هم‌اکنون می‌توانید آن‌ها را از بخش تک آهنگ ریتم نو دانلود کنید و نظرتان را درباره این قطعات و موزیک ویدیوها برایمان بنویسید.


نویسنده : مریم رفائی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه