ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

مراسم دومین دوره جایزه ترانه افشین یداللهی برگزار می‌شود/ جزئیات مراسم

مراسم دومین دوره جایزه ترانه افشین یداللهی شانزدهم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.
مراسم دومین دوره جایزه ترانه افشین یداللهی برگزار می‌شود/ جزئیات مراسمبه گزارش ریتم نو، دومین دوره‌ی جایزه‌ی تخصصی سالانه‌ی ترانه تحت عنوان جایزه‌ی ترانه‌ی افشین یداللهی باهدف ارتقاء سطحِ کیفی ترانه‌ی سرزمینمان و ایجاد انگیزه برای رقابت در میانِ کارورزان این حوزه، همچنین برای پاسداشت نام و خاطره‌ی دکتر افشین یداللهی، با همکاری موسسه انتشارات نگاه برگزار می‌شود.
این مراسم در سه بخش «یک خاطره از فردا»، «یک خاطره از امروز» و «یک خاطره از دیروز» برگزار می‌شود که در بخش اول به انتخاب بهترین ترانه‌های چهره‌های جوان که پیش‌ازاین به دبیرخانه ارسال‌شده پرداخته می‌شود. همچنین در بخش «یک خاطره از امروز» بهترین ترانه‌سرای سال، بهترین ترانه سال، بهترین ترانه‌ی تیتراژ فیلم و سریال و بهترین خواننده ازلحاظ انتخاب ترانه انتخاب خواهند شد.
بخشی هم با عنوان «یک خاطره از دیروز» برای تقدیر از یک‌عمر فعالیت در عرصه ترانه از یکی از پیشکسوتان این حوزه در نظر گرفته‌شده که به‌زودی اعلام خواهد شد.
پس از درگذشت دکتر افشین یداللهی، با انتخاب اعضای هیئت‌مدیره خانه ترانه، روزبه بمانی به‌عنوان مدیر جلسات خانه ترانه انتخاب و جلسات از سر گرفته شد. مراسم جایزه ترانه افشین یداللهی نیز با تصمیم اعضا و باهدف پاسداشت نام و یاد دکتر افشین یداللهی و انتخاب بهترین‌های ترانه کشور ازاین‌پس به‌طور سالانه برگزار خواهد شد. روزبه بمانی دبیر دومین جایزه ترانه افشین یداللهی است.
مراسم اهدا جوایز دومین جایزه افشین یداللهی به همت خانه ترانه و با همکاری انتشارات نگاه و رسانه نوا، شانزدهم اسفندماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه