ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
برای نخستین بار و به همت مجموعه عمارت روبرو

موزیسین پیشگام آلمانی در تهران کنسرت برگزار می‌کند

سباستین پلانو آهنگساز آلمانی در قالب پروژه رزونانس و با برپایی کنسرت "در میان دو جهان " برای نخستین بار به ایران می‌آید.
موزیسین پیشگام آلمانی در تهران کنسرت برگزار می‌کندبه گزارش ریتم نو، پروژه موسیقیایی رزونانس در سومین دوره فعالیت خود میزبان سباستین پلانو آهنگساز آلمانی است که در قالب کنسرت "در میان دو جهان " طی روزهای 16 و 17 اسفندماه جاری به اجرای برنامه می‌پردازد.
سباستین پلانو به‌عنوان نابغه جوان موسیقی در چند سال اخیر بارها مورد تحسین اهالی موسیقی و منتقدان به‌ویژه در آلمان و اروپا قرارگرفته است.
او باعرضه نخستین آلبوم خود با نام (Arrhythmical part of Hearts) به شهرت بین‌المللی رسید به‌طوری‌که بسیاری از منتقدان و صاحب‌نظران عرصه موسیقی از او به‌عنوان هنرمند پیشگام در ترکیب سازهای آکوستیک و الکترونیک یادکردند. همچنین دومین آلبوم او که توسط " نیلس فرام " موسیقی‌دان و تهیه‌کننده آلمانی، مستر شده یک حرکت روبه‌جلو در عرصه موسیقی الکترونیک بوده است.
گفتنی است این کنسرت موسیقی به همت مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو روزهای 16 و 17 اسفندماه ساعت 19 در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان از روز پنجشنبه ساعت 14 و از طریق سایت ایران کنسرت می‌توانند بلیت‌های برنامه را خریداری کنند.
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه