ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۹:۴۱ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۷

«دل شیدا» ساخته بهزاد ندیمی رونمایی شد

مراسم رونمایی از آلبوم تک‌نوازی سنتور «دل شیدا» به نوازندگی بهزاد ندیمی (عضو کانون پزشکان خانه موسیقی) با آثاری از علی‌اکبر شیدا در فرهنگسرای ابن‌سینا برگزار شد.
«دل شیدا» ساخته بهزاد ندیمی رونمایی شدبه گزارش ریتم نو، در این مراسم که جمعی از هنرمندان و همچنین اعضای جامعه دندانپزشکی حضور داشتند، در ابتدا مصطفی بادکوبه‌ای به سخنرانی و همچنین قرائت یکی از سروده‌های خود پرداخت در ادامه نیز مهیار مشفق (نوازنده تار) قطعاتی در آواز اصفهان را اجرا کرد.
در این مراسم اعلام شد تمامی عواید حاصل از فروش آلبوم «دل شیدا» به موسسه خیریه معلولان نارمک اختصاص دارد و کلیپی از فعالیت‌های این موسسه پخش شد.
همچنین مهران مهرنیا (نوازنده تار و آهنگساز) که به دلیل کنسرت شهر همدان در این مراسم حاضر نبود در پیامی تصویری به این نشست درباره ویژگی آثار علی‌اکبر شیدا سخن گفت و برای تداوم انتشار آثار این هنرمندان بزرگ ابراز امیدواری کرد.
سپس بهزاد ندیمی (نوزانده سنتور، دندان‌پزشک و عضو کانون پزشکان خانه موسیقی) با اعلام اینکه 31 سال پیش در کلاس درس پشنگ کامکار (استاد پیشکسوت سنتور) حاضرشده از استادش قدردانی کرد و با بریدن کیکی به همراه پشنگ کامکار این سال‌ها را جشن گرفتند.
در ادامه دکتر ندیمی به همراه دکتر خدایاری (مجری برنامه) در جایگاه حاضر شدند و درباره شکل‌گیری این آلبوم و همچنین دیگر فعالیت‌های هنری ندیمی صحبت‌هایی ارائه شد.
در پایان مراسم نیز جمعی از هنرمندان حاضر در سالن ازجمله رامبد صدیف، پشنگ کامکار، سودابه سالم، رضا شفیعیان و ... روی صحنه حاضر شدند و از آلبوم «دل شیدا» رونمایی شد.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه