ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۷

علیرضا طلیسچی به روی صحنه رفت

علیرضا طلیسچی، چهارمین شب از سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر (شنبه 27 بهمن‌ماه) در سالن همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه رفت.
علیرضا طلیسچی روی صحنه رفتبه گزارش ریتم نو، در سانس نخست (ساعت 18:30) علیرضا طلیسچی باانرژی مضاعف کنسرت خود را با قطعه «آی دل خودم» آغاز کرد و در ادامه «ای داد برمن»،«دیوونه دوست داشتنی»،«به خودم بد کردم»،«نفس» را اجرا کرد. این خواننده پیش از اجرای ترک «قرار نبود» ضمن خوش‌آمد گویی و ابراز خرسندی از اجرای این برنامه در جشنواره موسیقی فجر رو به مخاطبان گفت: هر آدمی  یک نقطه شروعی در زندگی خود دارد و ممکن است در آن موفق شود اما شروع من از خواندن «قرار نبود چشمای من خیس بشه» آغاز شد.
در ادامه قطعه معروف «آی دل خودم» اجرا شد که بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و از ابتدا تا پایان این ترک با این خواننده همخوانی می‌کردند. طلیسچی پیش از اجرای قطعه «به خودم بد کردم»، در جملاتی بیان داشت: سال 1395 بود و بازار موسیقی تلفیقی در ایران بسیار گرم؛ آن زمان خواننده‌های موسیقی اصیل ایرانی و خواننده‌های موسیقی پاپ با یکدیگر دوئت و یا اصطلاحاً همخوانی داشتند و این قطعه یادگاری زیبای آن زمان است. «عزیزی»،«میرم پی کارم»، «تو فکر می‌کنی»،«منو دریاب» و...ازجمله قطعاتی بودند که در این کنسرت  به همراه موزیک ویدئو اجرا شدند. عین‌الله کیوان شکوه نوازنده پیشکسوت درامز و بهمن هاشمی مجری تلویزیون  و دوبلور از میهمانان این برنامه بودند. بعد از معرفی عین‌الله کیوان شکوه نوازنده جوان درامز کامیار عبدی به‌رسم ادب به نزد ایشان آمد و عرض احترام کرد. مرسل وطنی ساکسیفون، آرتین زمانی نوازنده کیبورد ، مهراد حیدری نوازنده گیتار الکتریک، کامیار عبدی نوازنده درامز، امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد و رهبر ارکستر، محمد عارف نوازنده گیتار، امیرحسین آزموده نوازنده پرکاشن و... گروه اجرایی کنسرت علیرضا طلیسچی بودند. 

عکس: آزاده ابوالقاسمی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه