ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۲ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۷

عاشقانه‌های شهاب مظفری در جشنواره موسیقی فجر

شهاب مظفری خواننده موسیقی پاپ اجرای سانس نخست دومین روز از سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر را بر عهده داشت.
عاشقانه‌های شهاب مظفری در جشنواره موسیقی فجربه گزارش ریتم نو، قطعه نخست «قسم» نام داشت و بعد آن «سی سالگی» به اجرا درآمد. «ما باحالیم» از کارهای معروف شهاب مظفری بود که با استقبال خوب حاضران در سالن روبرو شد. این خواننده موسیقی پاپ که نخستین کنسرت خود را در سال 96 اجرا کرد، پس از روی صحنه بردن قطعه «تلخ»، رو به مخاطبانش گفت: «امیدوارم هیچ‌کدام از شما عزیزان روزهای تلخ نداشته باشید و اگر این‌چنین است و رسم زندگی است با دست در دست خدا قرار دادن روبه‌جلو حرکت کنید و روزهای خوب داشته باشید.»
«عکس قدیمی»، «دو برابر»، «وای وای»، «تو بخند»، «منو ترکم نکن»، «معذرت» و «دلبرجان» ازجمله قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شد اما از میان این تعداد قطعه معروف «دلبریتو یکم کمترش کن» با استقبال پرشور و همخوانی حاضران در سالن همراه شد. شهاب مظفری در این برنامه از آماده شدن قطعه جدیدش خبر داد که آخر بهمن‌ماه منتشر خواهد شد.
نیما غفاری نوازنده کیبورد و رهبر ارکستر، امین قومی نژاد نوازنده درامز، کسرا خدیور نوازنده ویولن، ابوالفضل پور شفیعی نوازنده ساند دیزاین و لانچ بند، متین عابدی نوازنده گیتار باس، سروش عدل نوازنده گیتار الکتریک و علی لطفی نوازنده ساکسیفون گروه اجرایی کنسرت شهاب مظفری در این کنسرت را تشکیل می‌دادند.


نویسنده : مهدی کاشی | عکس: آزاده ابوالقاسمی
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه