ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۷

وحید تاج با گروه آهنگ در جشنواره فجر روی صحنه می‌رود

کنسرت گروه آهنگ به سرپرستی و آهنگسازی مهرداد ناصحی و خوانندگی وحید تاج، 26 بهمن‌ماه سال جاری در قالب سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود.
وحید تاج با گروه آهنگ در جشنواره فجر روی صحنه می‌رودبه گزارش خبرنگار ریتم نو، این گروه در بخش موسیقی ایرانی جشنواره به اجرا خواهد پرداخت.
در این کنسرت قطعات «پیش‌درآمد شور» به آهنگسازی مهرداد ناصحی، تصنیف «زبان گنگ» با شعری از هوشنگ ابتهاج، قطعه ضربی دشتی به آهنگسازی مهرداد ناصحی، تصنیف «نازنین» با شعری هوشنگ ابتهاج و آهنگسازی مهرداد ناصحی، تصنیف «شیدایی» با شعری از حافظ و آهنگسازی پرویز مشکاتیان، تصنیف «مطرب مجلس»، قطعه «چوپانی» به آهنگسازی پرویز مشکاتیان و تصنیف «هفت‌دریا» با شعری از حافظ و آهنگسازی مهرداد ناصحی اجرا خواهند شد.
جمشید صفرزاده (سنتور)، امین گلستانی (عود)، شهاب آذین مهر (تار)، کامران یعقوبی (تمبک) و امین دادوری (دف) اعضای گروه موسیقی آهنگ را به سرپرستی و آهنگسازی مهرداد ناصحی (نوازنده کمانچه) و خوانندگی وحید تاج تشکیل می‌دهند.
گفتنی است؛ علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت (iranconcert.com) و سی و شش هفتاد (www.3670.ir) مراجعه کنند.
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه