ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۱۰ آذر ۱۳۹۷

کنسرت نمایش «خط سوم» در تالار وحدت اجرا می‌شود

کنسرت نمایش «خط سوم» با محوریت شخصیت مولانا و دخترش کیمیا خاتون با همراهی ارکستر زهی بزرگ روی صحنه می‌رود.
کنسرت نمایش خط سوم در تالار وحدت اجرا می‌شودبه گزارش ریتم نو، کنسرت نمایش خط سوم با آهنگسازی مهیار علیزاده، کارگردانی رضا موسوی و همراهی ارکستر زهی به رهبری مهدی وجدانی 18 آذرماه ساعت 21:30 در تالار وحدت اجرا می‌کند.
این پرفورمنس حول شخصیت مولانا با تمرکز و محوریت دخترش کیمیا خاتون (که همسر شمس بوده) اجرا خواهد شد. ایفاگر نقش کیمیا، اندیشه فولادوند است که ۱۰ بازیگر و پرفورمر او را در این راه یاری می‌دهند.
نوازندگان گروه موسیقی تلفیقی؛ کسری سبکتکین، مهیار طهماسبی، آرمین خیردان، پیمان حاتمی و بهتاش ابوالقاسم هستند.
ارکستر زهی به رهبری مهدی وجدانی به همراه گروه موسیقی تلفیقی این اجرا را همراهی می‌کنند.
در این ارکستر زهی؛ سامان محمد نبی، نازنین طهرانی، روژین عدالت، پریا صفرزاده، مهدی جهانی، مهسا علیپور، وداد واقفی، رضوانه ناطقیان، سحر بغدادی، میثم رضایی مهر، لیدا باقری، فارس مخلصی، امیر حسین قوامی، احمد رضا نیکخو، سعیده قاسمی، ژاله طوسی، سپینود میرزایی و الهام آقابابایی هنرنمایی می‌کنند.
این اجرا دو خواننده دارد؛ میلاد درخشانی خواننده و نوازنده با آثاری چون «اشارات نظر» و مهیار علیزاده که علاوه بر طراحی و آهنگسازی این اجرا، نقش خواننده را نیز بر عهده دارد. از سوابق علیزاده نیز می‌توان به آهنگسازی آثاری چون «حریق خزان» و «دخت پری وار» با صدای علیرضا قربانی و یا آهنگسازی تیتراژهایی نظیر مجموعه دورهمی با صدای مهران مدیری اشاره کرد.
کارگردانی و طراحی صحنه این اثر بر عهده رضا موسوی و نویسندگی آن بر عهده خانم سمیه تاجیک است، محمدحسین توتونچیان نیز تهیه‌کنندگی کار را بر عهده دارد.
پرفورمنس خط سوم 18 آذرماه ساعت 21:30 در تالار وحدت اجرا می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

کنسرت نمایش خط سوم در تالار وحدت اجرا می‌شود
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه