ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۳۰ آبان ۱۳۹۷

«اشک ریزان» محمد موحدنیا منتشر می‌شود

تک آهنگ «اشک ریزان» اثری از محمد موحدنیا به‌زودی منتشرشده و در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.
«اشک ریزان» محمد موحدنیا منتشر می‌شودبه گزارش ریتم نو، محمد موحدنیا، آهنگساز و نوازنده سنتور ضمن اعلام این خبر گفت: «مدتی است که به تماشای فرازوفرود دنیای موسیقی و همسان با آن جریانات اجتماعی هستم و درواقع نغمات و کلمات جاری‌شده در این قطعه، محصول اتفاقاتی است که جامعه را در برگرفته است.»
وی در ادامه افزود: «این اثر که اشک ریزان نام دارد کاری است با کلام، با یک موسیقی کاملاً اجتماعی که البته شعر آن نیز سروده خودم است.»
این آهنگساز در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد : «ایده نخست من اجرا با یک ارکستر بزرگ بود، اما درنهایت به این نتیجه رسیدم که با یک فضای متفاوت‌تری پروژه را دنبال کنم. چند ماهی روی این اثر کارکردم و در حال حاضر هم در مرحله ضبط آن هستیم که امیدوارم نتیجه خوبی حاصل شود. ناگفته نماند که تهیه‌کنندگی و مدیریت این پروژه به عهده نیما سلیمان تبار است و جزئیات بیشتر این اثر را در زمان انتشارش خواهم گفت.»
شایان‌ذکر است که محمد موحدنیا از شاگردان برجسته زنده‌یاد پرویز مشکاتیان است و تابه‌حال اجراهای متعددی در قالب‌های گوناگون آلبوم، کنسرت و تک آهنگ به انتشار رسانده است. سودای وطن اولین آلبوم رسمی از این هنرمند است که در ۱۳۹۲ راهی بازار موسیقی شده است.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه