ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۲۹ آبان ۱۳۹۷

نقشه گروه "اسمشینگ پامپکینز" برای کریسمس

بیلی کُرگن (Billy Corgan) مرد شماره یک گروه اسمشینگ پامپکینز (Smashing Pumpkins) زمانی که درباره برنامه‌های گروه پس از توری که به مناسبت 30مین سالگرد تشکیل گروه در جریان است صحبت می‌کرد، اعلام کرد که احتمال دارد گروه در یک فستیوال شرکت کند.
نقشه گروه "اسمشینگ پامپکینز" برای کریسمسبه گزارش ریتم نو، کُرگن همچنین گفت: «برنامه من برای پایان تور از دو حالت خارج نیست، یا به لس‌آنجلس می‌روم و با دوستانم شروع به نوشتن موزیک می‌کنیم و یا اینکه به شیکاگو برمی‌گردم و شروع به نوشتن قطعات جدید برای Smashing Pumpkins خواهم کرد. بعلاوه فکرهایی هم دارم که روزی برای کریسمس آلبوم ضبط بکنیم، پس ممکن است از حال و هوای کریسمس برای ایده و روند کار استفاده بکنم، حتی اگر برای ضبط کردن آماده نباشیم.»
اگرچه به نظر نمی‌رسد نقشه‌های کُرگن برای یک آلبوم با حال و هوای آکوستیک خیلی به مذاق طرفداران این بزرگان موسیقی آلترناتیو راک خوش بیاید، اما کرگن توضیح داده است: «احتمالاً بیشتر فضای کار آکوستیک باشد. به نظرم کمی عجیب به نظر می‌آید که یک کار خشن برای کریسمس خلق شود. هرچند که من خودم قطعه Jingle Bell Rock را که یک آهنگ دهه 50یی هست را دوست دارم. اما مطمئن نیستم. وقتی به موزیک کریسمس فکر می‌کنم، ترجیح می‌دهم موزیکی باشد که پخش‌کنید و به همراه بچه‌ها دور درخت بنشینید و خیلی شلوغ نکنید. فکر نکنم یک آلبوم کریسمی راک از ما منتشر شود.»

گردآوری و ترجمه: اشکان شاهرخ

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه