ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۲۸ آبان ۱۳۹۷

متالیکا 100 هزار دلار برای مهار آتش کالیفرنیا کمک می‌کند

گروه متالیکا Metallica اعلان کرد که مبلغ صد هزار دلار از صندوق موسسه خیریه خودشان برای حادثه آتش‌سوزی کالیفرنیا که یکی از وحشتناک‌ترین آتش‌سوزی‌های تاریخ این ایالت است، اختصاص می‌دهد.
متالیکا 100 هزار دلار برای مهار آتش کالیفرنیا کمک می‌کندبه گزارش ریتم نو، هم‌زمان با گسترش فاجعه آتش‌سوزی در کالیفرنیا، ستارگانی نظیر دیو گروول (Dave Grohl) و لیدی گاگا (Lady Gaga) نیز با تهیه غذا و مایحتاج اولیه برای آسیب دیدگان این فاجعه و تمامی نیروهایی که شبانه‌روزی مشغول به کارند تا این فاجعه طبیعی را مهار کنند، نقشی را در این جریان انسان دوستانه ایفا کردند.
اکنون گروه متالیکا تائید کرده که به دو موسسه‌ای که مشغول به جمع‌آوری اقلام و مایحتاج برای آسیب دیدگان در سرتاسر ایالت هستند 50 هزار دلار کمک می‌کنند.
در یک پست منتشرشده در فیسبوک موسسه خیریه All My Hands Foundation (موسسه خیریه گروه متالیکا) تائید شده است که:
«متأسفانه بار دیگر گروه‌های گوناگون مردمی در کالیفرنیا فاجعه تاریخی آتش‌سوزی را در بخش‌های شمالی و جنوبی ایالت تجربه می‌کنند. موسسه All My Hands Foundation مبلغ 50 هزار دلار به موسسه انجمن بخش شمالی ایالت و همچنین دپارتمان آتش‌نشانی لس‌آنجلس اهدا می‌کند، هر دو موسسه در رفع نیازهای قربانیان و مردمی که از بخش‌های گوناگون تخلیه‌شده‌اند و نیاز به کمک دارند در تلاش هستند. مایلیم که شما را هم تشویق کنیم تا به ما بپیوندید و کسانی که نیاز به کمک دارند را به هر نحوی چه از طریق اهداء پول، چه غذای فاسد نشدنی، پوشاک، تجهیزات و همچنین هزینه داوطلبانه زمانتان و یا اقامت دادن موقتی قربانیان، آن‌ها را یاری کنید. هر چیزی، حتی کوچک می‌تواند کمک کند.»

گردآوری و ترجمه: اشکان شاهرخ
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه