ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۲۸ آبان ۱۳۹۷
از سوی ستاد برگزاری؛

تاریخ برگزاری پنجمین جشنواره موسیقی نوای خرم اعلام شد

ستاد برگزاری پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم) تاریخ برگزاری این رویداد موسیقایی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان را اعلام کرد.
تاریخ برگزاری پنجمین جشنواره موسیقی نوای خرم اعلام شدبه گزارش ریتم نو،  ستاد برگزاری پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم) تاریخ برگزاری  بخش نهایی این رویداد موسیقایی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان را اعلام کرد. در این دوره از جشنواره و جایزه همایون خرّم 1524 نفر در قالب 620 اجرای گروهی و انفرادی از 27 استان و 96 شهر کشور آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که هیات ارزیابی این مرحله پس مشاهده و بررسی آثار، درمجموع 315 اجرا و 1011 نوازنده و خواننده را برای اجرای حضوری در مرحله رقابتی پنجمین دوره جشنواره انتخاب کردند.
اجراهای حضوری بخش رقابتی جشنواره طی روزهای 8، 9، 15 و 16 آذرماه در فرهنگسرای نیاوران میزبان شرکت‌کنندگان خواهد بود، این در حالی است که  اختتامیه پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم 5) نیز روز 5شنبه 22 آذر 1397 در تالار وحدت تهران با حضور شرکت‌کنندگان، علاقه‌مندان موسیقی ایرانی، هنرمندان و تعدادی از مدیران فرهنگی برگزار می‌شود.
پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) باهدف ارتقای سطح هنری و موسیقایی و استفاده از نمونه‌ها و الگوهای موجود در هنر ایرانی برای  هنرمندان گروه سنی زیر 18 سال، توسط موسسه فرهنگی هنری «راد نواندیش» با مدیریت بردیا صدر نوری در فرهنگسرای نیاوران تهران و تالار وحدت برگزار می‌شود. 
در این دوره از جشنواره که با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میزبان دوستداران موسیقی اصیل ایرانی است، نوازندگان  تمامی سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام استادان روح‌الله خالقی، مجید وفادار، مهدی خالدی، علی تجویدی، همایون خرّم، حبیب‌الله بدیعی، پرویز یاحقی و اسدالله ملک که به شکل رسمی عرضه‌شده، به‌صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه نوازی در این جشنواره شرکت خواهند کرد.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه