ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۲۰ آبان ۱۳۹۷

کاوه آفاق با شال به استقبال پاییز رفت/ سومین آلبوم در راه است

شامگاه 18 آبان ماه کاوه آفاق خواننده راک نخستین کنسرت را پس از پایان محرم و صفر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد.
کاوه آفاق با شال به استقبال پاییز رفت/ سومین آلبوم در راه استبه گزارش خبرنگار ریتم نو، کاوه آفاق که تاکنون دو آلبوم به نام‌های " با قرص ها می رقصد" و "شال" را منتشر کرده است، جمعه‌شب نخستین کنسرت پاییزی سال 97 را به همت شرکت هنر اول و تهیه‌کنندگی ساسان کرمانی برگزار کرد. نوازندگان یک‌به‌یک وارد استیج شدند و کنسرت با قطعه "حس" آغاز شد. "خواب بازی"، "پرانتز" و "فلوکستین" قطعه‌هایی بودند که اجرا شدند. نوبت به آهنگ "شال" رسید که با نوازندگی گیتار کاوه آفاق و همراهی مردم به زیبایی اجرا شد. در ادامه برنامه با تغییر لباس کاوه آفاق به دلیل گرم بودن بیش‌ازحد سالن آهنگ‌های "تو (گلادیاتور)"، "عطر تو"، "عبور نو"، "بیگانه"، "شهر من کو"، "دل" و "کلنجار" شنیدنی شدند.
کاوه آفاق قطعه " اتاق آبی" را به نامزد مجتبی هاشمی، دوستش که در سال 83 از دنیا رفته است تقدیم کرد و به درخواست مردم آهنگ "دل" با نور موبایل‌ها اجرا شد. سپس قطعه‌های "بدرود"، "منجی"، "مخمصه" و "ماسک" به نمایش درآمدند و کنسرت با اجرای دوباره "شال" و کلنجار" به پایان رسید.
کاوه آفاق که دومین آلبومش را تابستان امسال منتشر کرده بود اعلام کرد به‌زودی سومین آلبوم خود را منتشر خواهد کرد. همچنین این خواننده از بازگشت کاوه یغمایی به ایران و برگزاری کنسرت او خبر داد.
امیرعباس گلاب، سینا مهراد، گلوریا هاردی، بهرنگ علوی، آراد آریا و امیر هوشنگ زند میهمان‌های سانس دومکنسرت بودند.
اعضای گروه به رهبری آرمان مهربان و نوازندگی کیبورد را پیام زمانی (درامز)، آندره خاچیکیان (گیتار الکتریک)،مهرداد حامدی (گیتار بیس)، شهاب آفاقی (گیتار آکوستیک و بک وکال)، یزدان آهی (تار) و آرمان تبریزیان (گیتار و  بک وکال) تشکیل می‌دادند.

نویسنده : محمد حسین خسروی فر
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه