ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۱۴ آبان ۱۳۹۷
با معرفی هیات انتخاب؛

بازبینی آثار ارسال شده به جشنواره موسیقی نوای خرّم آغاز شد

مرحله بازبینی آثار متقاضی حضور در پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) با معرفی اعضای هیات انتخاب این دوره آغاز شد.
بازبینی آثار ارسال شده به جشنواره موسیقی نوای خرّم آغاز شدبه گزارش ریتم نو، مرحله بازبینی آثار متقاضی حضور در پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) با معرفی اعضای هیات انتخاب این دوره آغاز شد. در این دوره رضا خرم ، بردیا صدر نوری و ناصر ایزدی آثار هنرمندان شرکت‌کننده در بخش‌های گوناگون را برای حضور در بخش نهایی مورد ارزیابی قرار خواهند داد. 
پنجمین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) باهدف ارتقای سطح هنری و موسیقایی و استفاده از نمونه‌ها و الگوهای موجود در هنر ایرانی برای  هنرمندان گروه سنی زیر 18 سال 8 تا 16 آذر ماه سال 97 توسط موسسه فرهنگی هنری «راد نواندیش» با مدیریت بردیا صدر نوری در فرهنگسرای نیاوران تهران و تالار وحدت برگزار می‌شود. 
در این دوره از جشنواره که با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میزبان دوستداران موسیقی اصیل ایرانی است، نوازندگان  تمامی سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام استادان روح‌الله خالقی، مجید وفادار، مهدی خالدی، علی تجویدی، همایون خرّم، حبیب‌الله بدیعی، پرویز یاحقی و اسدالله ملک که به شکل رسمی عرضه‌شده، به‌صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه نوازی در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

بازبینی آثار ارسال شده به جشنواره موسیقی نوای خرّم آغاز شد
منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه