ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۷
باهدف ایجاد همبستگی

جشنواره موسیقی خانواده برگزار می‌شود

جشنواره موسیقی خانواده، نخستین جشنواره بخش خصوصی حوزه موسیقی باهدف ایجاد همبستگی است.

جشنواره موسیقی خانواده برگزار می‌شودبه گزارش ریتم نو، موسسه‌ فرهنگی هنری "هنرآفرینان آوای جم"، به‌عنوان یکی از مراکز ذی‌ربط و مورد تأیید وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، به پیروی از اهداف و سیاست‌های این وزارت، بر آن شده است تا با گرد هم آوردن هنرمندان، با استفاده از ابزار کاربردی موسیقی و برگزاری اولین جشنواره‌‌ی موسیقی خانواده‌، رسالت خود را در جهت تقویت روحیه‌ی همدلی و حفظ وحدت در خانواده و جامعه‌ی ایرانی انجام داده و آسیب‌های اجتماعی ناشی از گسستگی در خانواده و جامعه ایرانی را کاهش دهد.
ازاین‌رو از تمامی هنرمندان عرصه موسیقی کشور دعوت می‌شود که در قالب گروه‌های دونفره و چندنفره به همراه با دیگر اقوام و دوستان هنرمند خود در این جشنواره حضور یابند.
لازم به ذکر است که آثار ارسالی این جشنواره توسط اساتید برجسته کشور موردبررسی قرارگرفته و به گروه‌های اول تا سوم علاوه بر جوایز مادی و معنوی، فرصت اجرای آثار در جشن اختتامیه در یکی از سالن‌های کنسرت تهران داده خواهد شد.
جهت كسب اطلاعات بيشتر می‌توانید با شماره ٠٩٣٠٨٥٧٤٥٧٧ هم به‌صورت تلفنی و هم در تلگرام و واتس‌آپ در تماس باشيد؛ و یا به سایت رسمی جشنواره persianfamilyaward.ir مراجعه کنید.


جشنواره موسیقی خانواده برگزار می‌شود

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه