ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۲ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۷
حال خوب خواننده راک در نخستین اجرای رسمی،

هومن اژدری: مسیر از خانه تا استیج، پانزده سال طول کشید!

هومن اژدری پس از حدود پانزده سال فعالیت، سرانجام هشتم شهریورماه سال جاری در سالن برج آزادی برای نخستین بار به‌صورت رسمی روی صحنه رفت و با مخاطبانش دیدار کرد.
هومن اژدری: مسیر از خانه تا استیج، پانزده سال طول کشید!به گزارش خبرنگار ریتم نو، نخستین کنسرت رسمی هومن اژدری به تهیه‌کنندگی علی اوجی و یاشار درفشه طی دو سانس برگزار شد.
این خواننده کنسرت خود را با آهنگ «تناقض» آغاز کرد که از همان ابتدای شروع همخوانی حاضران را به همراه داشت.
در ادامه پس از اجرای قطعه «جمعه من»، هومن اژدری گفت: «بالاخره شد! از تمام شما به خاطر حمایت‌هایتان تشکر می‌کنم و همیشه من را سرپا نگه داشتید تا امروز به اینجا برسم. البته مسیر از خانه تا این استیج، پانزده سالی طول کشید. به‌هرحال خدا را شاکرم که شما و من امروز اینجا هستیم و جا دارد در وهله نخست از علی ترابی مدیرکل دفتر موسیقی و سایر همکارانشان تشکر کنم که این فرصت را در اختیار من قرار دادند. همچنین باید بگویم نوازندگانی که امشب برکنار من روی استیج حضور دارند هرکدام از نوازندگان خوب این عرصه هستند و در دیگر گروها فعالیت دارند.»

هومن اژدری: مسیر از خانه تا استیج، پانزده سال طول کشید!

«حال خوب» به‌عنوان انتخاب سوم اژدری باهمخوانی تماشاگران به اجرا درآمد و حال و هوای سالن با اجرا و همخوانی این قطعه نشان از حال خوبِ خواننده راک و طرفدارانش داشت چراکه پس از پانزده سال حالا می‌توانستند باهم یک‌صدا شوند و شب خاطره‌انگیزی را رقم بزنند.
پس از اجرای آهنگ «چرت بعدازظهر» هومن اژدری گفت: «دو کار بعدی که اجرا خواهیم کرد از گروه «مد سیتی» است. من و اعضای این گروه چهار سال باهم همکاری کردیم و همیشه و هنوز هم می‌گوییم بهترین دوران زندگی‌ام همکاری با این گروه بود و خیلی در کنار یکدیگر لذت بردیم. اکنون اعضای «مد سیتی»، گروهی به نام «ناروال» دارند و توصیه می‌کنم حتماً آلبومشان را بشنوید و به کنسرتشان بروید. سینا دلمقانی (خواننده، نوازنده گیتار الکتریک) و محمد مرادی (نوازنده درامز) از اعضای این گروه امشب مهمان کنسرت هستند.»

هومن اژدری: مسیر از خانه تا استیج، پانزده سال طول کشید!

در ادامه قطعات «چی درسته چی غلط»، «سرتا پا صدام»، «نباشی»، «درگیر زمان»، «روزای بی تو»،  و ... در این کنسرت به اجرا درآمد.
رضا افشاری، کیان حجازی، مسعود فیاض زاده، شروین رادفر، رامین مظاهری و ...  از دیگر مهمانان ویژه این کنسرت بودند.
علی باغفر (درامز)، مازیار خواجیان (گیتار باس)، امیرحسین بلوچیان (گیتار الکتریک) و پوریا قربانی (کیبورد و پیانو) اعضای ارکستر را به سرپرستی هومن اژدری خواننده، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده گیتار آکوستیک تشکیل می‌دادند.

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه