ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۷

حمید هیراد خبرنگاران و منتقدان را به کنسرتش دعوت کرد

خواننده پاپ که این روزها حواشی و اتفاقات مختلفی را در فضای مجازی شاهد است، منتقدان و روزنامه‌نگاران حوزه موسیقی را به کنسرت فردا شب خود دعوت کرد.
حمید هیراد خبرنگاران و منتقدان را به کنسرتش دعوت کردبه گزارش ریتم نو، حمید هیراد که در روزهای گذشته بار دیگر خبرساز شده است، با دعوت از منتقدان و روزنامه‌نگاران و خبرنگاران حوزه موسیقی برای حضور در کنسرت سه‌شنبه 9 مرداد 1397، از آن‌ها خواست که به دیدن کنسرتش بیایند و نقدش کنند.
این اتفاق در حالی رخ‌داده که در روزهای گذشته برخی خواننده‌های پاپ از قبیل شهرام شکوهی، امیرعباس گلاب، عماد طالب‌زاده و ... در حمایت از این خواننده در برابر هجمه‌های فضای مجازی پست‌های اینستاگرامی را در صفحات شخصی‌شان منتشر کرده بودند و از سوی دیگر برخی شاعران و ترانه‌سرایان نیز با انتشار برخی ویدئوها با ادعای اجرای پلی بک این خواننده در کنسرتش، نسبت به این موضع معترض بوده‌اند.
اکنون حمید هیراد با دعوت از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران حوزه موسیقی برای اجرای فردا شب خود در تلاش برای اتمام حواشی اخیر است که مدت‌ها در رأس اخبار موسیقی کشور قرارگرفته است.
شاید حضور خبرنگاران و منتقدان حوزه موسیقی و قضاوت آن‌ها نسبت به اجرای زنده‌ی حمید هیراد، بتواند نقطه پایانی برای این حواشی باشد.
حمید هیراد فردا سه‌شنبه 9 مرداد 1397 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی طی دو سانس و در ساعت‌های 19:30 و 22:30 به صحنه می‌رود.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه