ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۷

آلبوم «ماه من» از فرهاد فنائیان منتشر شد

فرهاد فنائیان خواننده، کارشناس موسیقی و صدا و عضو انجمن آواز اصفهان پس از سه کنسرت رسمی، نخستین آلبوم رسمی خود را منتشر کرد.
آلبوم «ماه من» از فرهاد فنائیان منتشر شدبه گزارش ریتم نو، این آلبوم ترکیبی از قطعات جدید و آثاری است که در سال‌های گذشته از این هنرمند منتشر شده است. 
فنائیان سال‌ها قبل قطعه  «دست من نیست نفسم از عطر تو کلافه می‌شه» را پیش از سیاوش قمیشی منتشر کرد.
فنائیان با پیگیری این ماجرا متوجه می‌شود آن هنرمند بدون اطلاع از این ماجرا ترانه را از ترانه‌سرا خریده است.
ترانه های این آلبوم را به ترتیب یغما گلرویی(نه نرو) ، علیرضا رعیت پیشه(آسمون)، کوروش صمیعی(دست من نیست) ، بهزاد سلطانیان(ماه من)، ایمان حقوقی (تقدیر)، حمید خلفبیگی(کاش، باور) و پژمان نظرزاد(جدایی) سروده اند
نیکان، میلاد بهشتی، فرهاد فنائیان، معین طاهری، حسام ناصحی و آرمان منشئی تنظیم قطعات را بر عهده داشته اند.
همچنین مازیار ظهیرالدینی-کسری عارفان (ویولن)، کریم قربانی، مسیح مردیها (ویولنسل)، فیروزویسانلو، اردشیر فلاحيان، عادل موذن، فرهاد(گیتار) بعنوان نوازنده در این آلبوم ایفای نقش کرده اند. 
و در بخش ملودی و آهنگ بغیر از خواننده آلبوم که تقریبا نیمی از قطعات را آهنگسازی کرده است معین طاهری، نیکان، حمید خلفبیگی،حسام ناصحی برای خلق ملودی‌های این مجموعه حضور داشتند. 
صدابرداری قطعات آلبوم در استودیو پاپ توسط مرحوم ناصر فرهودی و میلاد فرهودی و آوا رکورد توسط شاهین منصوری  انجام شده است و میکس و مستر قطعات را شاهین منصوری، نیکان، ارمان منشئی، حسام ناصحی انجام داده اند
لازم به ذکر است این آلبوم تحت مجوز موسسه نوای مهر سپاهان منتشر شده است
در ادامه می توانید کاورهای اصلی این آلبوم را مشاهده نمایید:


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه