ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۴ تير ۱۳۹۷

کاوه آفاق از «شال» رونمایی کرد/ دیدار با هواداران

مراسم رونمایی و جشن امضا دومین اثر رسمی کاوه آفاق با عنوان «شال» عصر چهارشنبه 13 تیرماه در شهر کتاب «ابن سینا» با حضور این خواننده و عوامل آلبوم برگزار شد.

کاوه آفاق از «شال» رونمایی کرد/ دیدار با هوادارانبه گزارش ریتم نو، دومین آلبوم رسمی این خواننده پاپ-راک از صبح روز سه‌شنبه منتشر شد و آفاق چهارشنبه به دیدار مخاطبانش رفت.
نکته قابل‌توجه این مراسم، استقبال خوب مخاطبان موسیقی از دومین اثر رسمی کاوه آفاق بود و این خواننده با اشتیاق با هوادارانش دیدار کرد و به گرفتن عکس یادگاری با آن‌ها پرداخت.
شال، ملودی، باشگاه بازنده‌ها، امسال، تو، غم بی‌پایان، پرانتز، دل، منجی و مرز مرده قطعات آلبوم «شال» هستند که آهنگسازی تمام قطعات این آلبوم را کاوه آفاق شخصاً بر عهده داشته است.
علی توده فلاح با یک ترانه در این آلبوم حضور دارد و ترانه‌های دیگر از سروده‌های خود آفاق است. همچنین آرمان مهربان، اشکان دباغ، آرین نائینی، شهاب آفاقی و پدرام آزاد نیز در بخش تنظیم با این هنرمند در آلبوم جدیدش همکاری کرده‌اند.
دومین آلبوم رسمی کاوه آفاق به تهیه‌کنندگی محمدحسین توتونچیان و مدیریت اجرایی محسن هردان تهیه و تولید و از سوی پخش هنر اول روانه بازار موسیقی کشور شده است.
عکس: آزاده ابوالقاسمی

منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه