ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

کد خبر: ۵۷۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
از سوی کانون ادبی زمستان و با همکاری شرکت اکسیر نوین برگزار خواهد شد

ویژه‌برنامه روز «خلیج فارس» در نشست هفتگی «ترانه آواز»

نشست این هفته‌ی «ترانه آواز» در گرامیداشت روز «خلیج فارس» برگزار خواهد شد.
ویژه‌برنامه روز «خلیج فارس» در نشست هفتگی «ترانه آواز»به گزارش ریتم نو، کانون ادبی زمستان که یکشنبه‌ی هر هفته، نشست تخصصی نقد و بررسی ترانه با عنوان «ترانه آواز» را برگزار می‌کند، این هفته بخش ویژه‌ای به مناسبت روز «خلیج فارس» در نظر گرفته است. در این برنامه که عصر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 با همکاری شرکت «اکسیر نوین» برگزار خواهد شد، «محمدرضا چراغعلی» و «محمدرضا عیوضی» به‌عنوان کارشناسان موسیقی و «عبدالجبار کاکایی» و «مهدی موسوی میرکلایی» به‌عنوان «کارشناسان ادبی» حضور دارند و «حمید غلامعلی»، «ماهان پوریان» و «وحید مهراد» به اجرای زنده موسیقی خواهند پرداخت. همچنین «سجاد عزیزی آرام» به‌عنوان کارشناس و مجری، مدیریت جلسه را بر عهده دارد.
در این نشست آثار در دو بخش «مستقل و آزاد» و «خلیج فارس» مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. کانون زمستان در نظر دارد یکی از ترانه‌هایی که با موضوع خلیج فارس بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داده را تولید و منتشر کند. این کانون از
ترانه‌سرایانی که آثاری با موضوع فوق دارند دعوت کرده نیم ساعت پیش از شروع نشست آثار خود را برای شرکت در بخش رقابتی به آقای صیدی تحویل دهند.
همچنین کانون زمستان از شاعران، ترانه‌سرایان و خوانندگانی که آثاری اعم از شعر، موسیقی یا نماهنگ با محوریت «خلیج فارس» تولید کرده‌اند دعوت کرده ضمن ارسال آثار خود به آی‌دی تلگرام @sajadaziziaram برای اجرای اثر خود در نشست «ترانه آواز» حضور یابند.
ویژه‌برنامه «روز خلیج فارس» نشست تخصصی «ترانه آواز»، از ساعت 17 یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 در فرهنگسرای سرو (به نشانی: خیابان ولیعصر. ضلع شمالی پارک ساعی. خیابان ساعی دوم) برگزار خواهد شد و ورود عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه