ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
با آهنگسازی و خوانندگی جلیل شعاع،

آلبوم «کو؟» رونمایی و منتشر می‌شود

آلبوم موسیقی «کو؟» با آهنگسازی و خوانندگی جلیل شعاع، به‌زودی از سوی مؤسسه «نشر و پخش جوان» منتشر می‌شود.
آلبوم «کو؟» رونمایی و منتشر می‌شودبه گزارش ریتم نو، این در حالی است که مراسم رونمایی این اثر، هفته اول اسفندماه سال جاری، در شهر کتاب فرشته برگزار خواهد شد.
آلبوم «کو؟»، اثری تازه به آهنگسازی و خوانندگی جلیل شعاع است كه در سبك متفاوت «soul»، با تلفيق زبان گيلكی و ریشه‌های فولكِ آن ناحيه بنا شده است. این مجموعه که 9 قطعه را در خود جای‌داده است، شامل 7 قطعه‌ی گیلكی با عناوین گَب، گُلِي، كو؟، كُر، زاك، كوچِ رِ، گِ و دو قطعه‌ی فارسيِ مهم نيست و بادبادك است.
آلبوم «کو؟» كه تهيه و توليد آن با همراهي مازيار خواجيان و پيمان حاتمي انجام‌شده در ابتدای اسفندماه جاری و تا پیش از فرارسیدن سال جدید در شهر كتاب فرشته رونمايي خواهد شد.
براي انجام و اجرای اين اثر، نوازندگاني چون «مازيار خواجيان»، پيمان حاتمي، برديا اميري، آتنا اشتياقي، عليرضا ميرآقا، سهيل پيغمبری، نيما نواپور، اردوان انزابی پور، ماني مزكی، پدرام فريوسفی، شقايق صادقيان، سردار سرمست، مجيد پوستی، بهنام ابوالقاسم و آمانژ آذرمی، با جليل شعاع همكاری داشته‌اند.
شایان‌ذکر است که آلبوم موسیقی «کو؟» از جلیل شعاع، 4 اسفندماه 1396 در شهر کتاب فرشته واقع در زیر پل صدر رونمایی شده و به‌زودی از سوی «نشر و پخش جوان» در تمامی مراکز مجاز تهیه موسیقی در سراسر ایران قابل تهیه خواهد بود.

آلبوم «کو؟» رونمایی و منتشر می‌شود


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه