ریتم نو | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ایران و جهان

تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۶

مجید فروغی مدیر روابط عمومی معاونت هنری شد

تودیع و معارفه مهدی وجدانی و مجید فروغی در دفتر معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
مجید فروغی مدیر روابط عمومی معاونت هنری شدبه گزارش ریتم نو، با حکم سید مجتبی حسینی؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید فروغی به‌عنوان مدیر روابط عمومی این معاونت منصوب شد.
حسینی در این حکم نوشته است: نظر به تجربه و سوابق مؤثر شما در امور روابط عمومی و ارتباط با رسانه به‌موجب این حکم به سمت"مدیر روابط عمومی معاونت امور هنری" منصوب می‌شوید. قطعاً با توجه به نیاز مبرم جامعه مخاطب به دریافت اطلاعات متقن و قابل اتکا، لزوم همکاری نزدیک با رسانه‌های مختلف و همچنین مراجع ذی‌ربط ازجمله مرکز روابط عمومی وزارت متبوع، برنامه‌ریزی و فعالیت‌های تحت نظر خود را بر موارد یادشده استوار خواهید ساخت. از خداوند بزرگ توفیق جنابعالی را در خدمت به فرهنگ و هنر کشور عزیزمان خواستارم.
مجید فروغی کارشناسی روزنامه‌نگاری و کارشناسی ارشد تحقیق در ارتباطات  و چندین سال سابقه و تجربه فعالیت در حوزه روزنامه‌نگاری دارد. فروغی مدیریت روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیریت روابط عمومی جشنواره‌های ملی و بین‌المللی را در کارنامه خود دارد و از سال 1389 تاکنون مدیر روابط عمومی دفتر هنرهای تجسمی است.
نگارش مقالات و تدریس در رشته روابط عمومی و خبرنگاری نیز از فعالیت‌های فروغی است.
سید مجتبی حسینی؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح  از زحمات مهدی وجدانی در دوره مدیریت روابط عمومی معاونت امور هنری قدردانی کرد.
حسینی در لوح تقدیر برای وجدانی نوشته است ضمن ابراز سپاس از زحمات و تلاش‌های جنابعالی در دوره تصدی مدیریت روابط عمومی معاونت امور هنری، توفیق و سربلندی شمارا از خداوند متعال خواستارم.


منبع: ریتم نو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
تقویم هنری ادامه